Aşk bir kahve fincanı olsaydı, seninki duble espresso mu olurdu yoksa sütlü, bol köpüklü bir latte mi?

Merhabalar,

Aşk bir kahve fincanı olsaydı, seninki duble espresso mu olurdu yoksa sütlü, bol köpüklü bir latte mi?

Aşk bir kahve fincanı olsaydı, seninki duble espresso mu olurdu yoksa sütlü, bol köpüklü bir latte mi?
Aşk bir kahve fincanı olsaydı, seninki duble espresso mu olurdu yoksa sütlü, bol köpüklü bir latte mi?
Cevapla