Merhabalar,
Aşk bir kahve fincanı olsaydı, seninki duble espresso mu olurdu yoksa sütlü, bol köpüklü bir latte mi?

Merhabalar,
Aşk bir kahve fincanı olsaydı, seninki duble espresso mu olurdu yoksa sütlü, bol köpüklü bir latte mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Merhaba,
Çay olsa olmaz mı! 😅
Çay severim ben, semaver çayı özellikle! 😅
Kahve sevmiyorum! 😅
duble espresso
Tatlı olsun bence aşk latte iyidir ama ice latte havalar sıcak
Kalbimin karası kadar siyah bir espresso olurdu.
Duble espresso olurdu
Acı filtre kahve olurdu
Nescafe gold sert sert olurdu
Sade ve sek duble espresso olur benim aşkım.
Sütlü bol köpüklü bir latte olurdum
Nescafe