Sosyal medya başta olmak üzere her yerden takibi bırakıyor musun?
Usta veya acemi stalker olarak takibe devam mı ediyorsun?😅😎


Hayatımda biri var mı merak etmişsin
Sana ne sana ne sana ne.
🎼 🎤 🎧 🎷 🎸 🌟
Sosyal medya başta olmak üzere her yerden takibi bırakıyor musun?
Usta veya acemi stalker olarak takibe devam mı ediyorsun?😅😎


Hayatımda biri var mı merak etmişsin
Sana ne sana ne sana ne.
🎼 🎤 🎧 🎷 🎸 🌟
Direk bırakırım. Ben duygusal bir ayıyım. Birini unutmamda sevmemde çok zor. Lan Allah başa vermesin düşünsene seviyorsun ediyorsun bir anda bir terk ediyor 🤔 abi çok kötü. Sevgili yapmayın aga 😂😂🤣
Duygusal panda desek daha iyi gibi🤣🤣
Heh şimdi oldu sen duygusalsın da yorumda biri de çıldırdi🤣🤣
Demiş ergen soruları engelliyorum sanki kendime sormuşum hhahaha🤣🤣
Öldüm bittim bak şimdi soruyu cevaplamadı diye😅😅😅
Hahahah sorma yazık çok takibi bırakanı olmuş heralde acısını tazeledi sorum zaar🤣🤣🤣😅😅😅
Evet ben ayrıldıysam eğer her yerden engeller ve silerim.. bir daha da işim olmaz zaten ne konuşurum ne de affederim.. eğer bir ilişki bittiyse öyle kalması lazım eski sevgili ile tekrar denemek.. ya da arkadaş olarak kalmak doğru bir şey değildir benim açımdan..
Ben ilişkim bittiği anda karşı tarafın telefon numarası dahil, o kişiye dair her şeyi siliyorum. Fotoğraflar, hediyeler vs.. Her şeyi yok ediyorum hatırlamamak için.. En sağlıklı yöntem de bu sanırım.. Stalklamak mı? Asla!
Silmek evet olması gereken👍🏻
Silerim herşeyi. Stalk herkeste olduğu gibi bende de olur ama maks.2 hafta sonrasında yavaş yavaş azalır stalklamam.
Engele gelirsem karşı taraf haksız olduğu halde engelliyorsa engellerim ve ayrıldığımız halde rahatsız ediyorsa onun dısında engel huyum yok.
Yok o konuda irademe çok güvenirim. Silince bakmaya üşenmek daha iyi🤣
Hee burası için evet. Bazısı manyak. Kafaya takıyor😅
Hahahah kadın olmak yetiyor doğrusu🤣🤣
Evet kadına bakış genelde karşı cinste maalesef😏
Rica ederim😊😊
o ayrildiktan sonraki donem birakmamistim sonra zaten hesabimi kapattim oyle gitmis oldu, numarasini falan silmistim ama cunku ne gerek var
Cevap
38Cevap
Takibi bırakmak daha doğru listesinde biz varız diye karıyı kızı takip edemez mazallah 🤣
Kafamdan başlıyorum silmeye sonra diğer mecralardan..
Merhaba,
Evet zaten sosyal medya kullanmıyorum! 😅
Bırakırım bir iki hafta stalklarım sonra onuda bırakırım 😊
İlk baş ayrılıklarda herkes stalklar ayrılınca stalklamam diyen net yalan.😅😅🤣
Hee de git diyecen🤣🤣
Çıkmak isteyen kendi zahmet etsin, bi de onunla mi uğraşacağım.. 😂
Ben siliyorum gidiyor😅
Engelide önemsemek sanan kafalar var hahaha🤣🤣
Laftan anlamayıp rahatsız ederse de engel veya hatası olduğu halde kendi engelliyorsa😅
O noktaya getirildiysem inan sonrasının önemi kalmıyor..
Hemen bi bitiş ve olmamış sayma devralıyor yerini..
Bu aralar bu konular ağır geliyor bana..🤦♀️
Kolay değildir. Yaşanmışlar uzun süreliyse😌
Belki de..
Allah göstermesin ama evet unutabilmek için her yerden takibi bırakırım.
Bırakılmalı kesinlikle👍🏻
Asla halâ takip ederim 😂ama sürdürmüyorumda 🤭😓
Sürmüyorsa problem yok😅
İlk haftalar herkes stalklar zaten çok normal yaşanmışlar var ne de olsa.
Anında biter bakmam diyenler net kendine dürüst değil😁
Bırakmama gerek kalmıyor zaten kendılerı çıkıyor 😂😂😂
😅😅😅
Ben engellemem de aradan bir kaç gün geçince silerim. Erkeklerde barışırız kafası oluyor takipte kalınca.
Engelde rahatsız edilmedikçe çocukça geliyor.
Bencede ama bilmiyom bizimki nisanlılıktı ve ortada hiç bişey yoktu yani garibime gitti böyle bi boşluk oldu naptıgını ne ettıgını kimle oldugunu ögrenmek istiyordum baktım hep biyerden ulasıyom o engelliyo sonra bende artık bıraktım saldım kimseyi engellemem ben gerek duymuyorum kırılmış olabılır gene düzgünce anlatmaya çalışırım istemedıgımı ama engel mantıksız
Evet bırakırım ama kötü ayrılmadıysak asla engellemem
Engelleme rahatsız etmiyorsa devamli bende de huy değil.
Ayrılığa göre değişir hala bir umudum varsa bırakmam eğer umudum bittiyse veya geri dönüşü olmayacak bir yerdeysek geçmiş olsun takip etmenin pek bir lüzümu yok sadece kendime zarar veririm
E tabii ki aa hayatımdan çıkarmışım
Yani bırakılmalı🤣
Evet, takibi bırakırım. Gerekiyorsa da engellerim
🤜🏻🤛🏻👍🏻
Bırakmam o çocukluğu kendisi yapsın diye beklerim, ama stalkta yapmam zaten ayrıldığıma göre çokta umrumda değildir 😅
Ayrılık sonrası tabi her yerden takibi bırakırım çünkü gerek yok takipleşmeye yollarımızı ayırdık demektir.
Her yerde takibi bırakırım bir daha da bakmam iradeliyim benimle alakası olmayan şeylere kendimi kapatabiliyorum.
Takip edip ne yapacağım.
Her yerden iletişimi keser önüme bakarım
Eğer tamamen bitmişse artık sevgi vs bişey kalmamışsa bırakırım
Evet, bırakırım. Olması gereken odur.
Bütün iletişim kanallarımı kesiyorum. Sadece engellemek çok çocukça geliyor bi onu yapmıyorum
Hiçbir şey yapmam. Sadece sessizce çekilirim bir kenara
Bırakırım eximin yeni manitalarıyla ne haltlar yediğini merak mı edecem bir de
Bir ilişki bitmişse komple birakirim ugraşmam yok ne yaptı ne etti beni ilgilendirmez
Takibi bırakıp engellerim. Merak bile etmem sdfxsdf 😃
Evet bırakırım ayrıldığıma göre onun hayatı beni çok ilgilendirmez
9 aylık ilişkim bitti herşeyini sildim yok ettim gördükçe unutamazsın affedersin
Tabi siliyorum bende. Sorular genel şeker🌸
Heryerden bırakıyorum ama engellemiyorum neden çünkü illaki dönüş yapacak
Allah korusun ama evet bırakırım..
Her yerden engelleyip telefon numarasını da engelledikten sonra numarasını da siliyorum. Bende sıralama böyle. Dip temizlik yaparım acaip rahatlatıcı oluyor.
Yokmuş gibi görürüm takip engel falan kâr etmez silmek hafızadan , engellerin en büyüğü.
Evet birde engel çakarım oh mis miss
Rahatsız ederse bende engellerim ya da haksız olan kendisiyse engelliyorsa bende engellerim😁😁
Stalktan anlamam, basimiza is acmayalim simdi 😂
😅😅
Bırakırım ama bazen aklıma gelir.
İllaki
Bırakırsa birakirim o da rahatsız olmasın diye. Yoksa umrumda olmaz
Aslında bırakmam ama bazen engellemek ya da numara silmek zorunda kalıyorum.
Aynen öyle bırakırım onun fingirdemelerini izleyemem
Bırakırım
Evet o zaman takip etmenin anlamı yok ki
Evet bırakırım
Bırakır yoluma bakarım
Yani takip etmenin bir anlamı yok.
Takipten çıkarıp engellerim
Stalk yapmam bırakırım komple.
Bittiyse bitmiştir , takibe falan gerek yok
Bırakmak lazim
Hayatıma hiç girmemiş gibi bırakırım.
Atara atar tatar adamı siler atar 😂😂
Hahaha ayrılık sonrası atarlı paylaşımlar coming show🤣🤣🤣
Hahaha😁😁😁
Evet
Evet
Bırakırım
Engellerim
Evet gerek yok bence
Ölmüş bilirim
birakirm
Evet
Bırakırım
Bırakılmalı
Birakirm
Evet
Direkt engellerim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?