Maraba TeleVole... 😂😂😂
Magazin haberlerinde çok denk gelirdim eski sevgilisiyle pişti oldu mekandan ayrıldı diye.
Peki güzel insanlar...
Gittiğiniz mekanda, eski sevgiliniz varsa orayı terk mi edersiniz yoksa takılmaya devam mı?

Maraba TeleVole... 😂😂😂
Magazin haberlerinde çok denk gelirdim eski sevgilisiyle pişti oldu mekandan ayrıldı diye.
Peki güzel insanlar...
Gittiğiniz mekanda, eski sevgiliniz varsa orayı terk mi edersiniz yoksa takılmaya devam mı?

Eski sevgilimi gördüğüm an, u dönüşü yaparak çıkar giderim. Gitmek daha iyi yüzünü görmektense
Çok çok teşekkür ederim eig için 🙏
O anki ruh halime bağlı 🙄
Cevap
7Cevap
Rahatsız olursa o kalksın gitsin. Ben hiç bir yere gitmem valla
Yokmuş gibi davranıcağım için keyfime bakardım...
Gitmem sanırım kendi eğlenmeme bakarım
Takılırım umurumda olmaz.
Niye terk edeyim ki muhattap olmayacağım sonuçta
Takılmaya devam ke :D
Aynen öyle yani :D
Yokmuş gibi davranarım çok istiyorsa kendi gide bilir.
Eğlenceye devam keee😜✌🏻
Benimle gelip konuşmaya çalışmayacağına eminsem takılmaya devam ederim
Uzağı görmüyorum çok dikkatli biri değilim farketmem bile
Rahatsız olan terk eder o halde ben gitmem kendi giderse gitsin.
Daha önce yaşadım ve terk etmedim cafe onun mu mekan onun mu terk edeceğim 😅
Sıradan insanları görünce kaçmıyorum🤪
😂 İşte ön yargılı olmak çok kötü bir şey
Umrumda bile olmayacağı için terk etmem
Devam ederim o gitsin
Rahatsız olurum ve giderim
Çok uç tepkiler
Terk etmem, umrumda olmaz.
takılmaya devam ediyorum
Hiç aldırış etmem..
Orayi terk etmem
Terk ederm
Boş veririm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar