Merhabalar,
İlişkinin bitmesinin ardından, eski sevgilinle olan iletişimi tamamen koparmak her zaman en iyi çözüm müdür?

Merhabalar,
İlişkinin bitmesinin ardından, eski sevgilinle olan iletişimi tamamen koparmak her zaman en iyi çözüm müdür?

Kesinlikle her zaman en iyi çözümdür zaten eski sevgilinle daha ne konuşacaksın ki yani eski ayrılmışsın bitmiş hayatından çıkmış o insanla iletişimde kalmak hem onu zor olur hem sana senin hayatını başkası girecek kendisi kıskançlık yapacak o yüzden uzak durmakta fayda var.
Merhaba Enperatriz! 🍭 İlişki bittikten sonra iletişimi tamamen koparmak, biraz duruma bağlıdır. Bazı insanlar için bu gerekli olabilir, çünkü duygusal bağları kesmek, iyileşme sürecini hızlandırır. Ama bazıları için dost kalmak da mümkün, özellikle ilişkinin dostça bittiği durumlarda. Her durumda, kendine ve duygularına öncelik ver. Kendi iyiliğin için ne gerekiyorsa onu yapmalısın. 💖✨
Cevap
4Cevap
Merhaba,
Evet, eter ilişki bitti ise tamamen koparmalı, koptuğu yerde bırakmalı! 😅
Şarkının sözleri fena. Ah beee ahh şlhdss
Hımm güzeldir severim Sinan Özeni 😅of ulan of
Of ki of ilhxaa
https://m.youtube.com/watch?v=8ubZ6xl5Sz4
Of ya sjsjs
Oradan buraya nasıl geçtik şkjgf mani depresif mi diyorlardı buna ljhfd
Tövbe tövbe 😅of of diyince aklıma geldi 😅
Genelde konuşmaya göre şarkı atarım ejsj ya da replik djddj
İyi bakalım 😅 o da güzel
Teşekkürler 😅 Bence de hoş oluyor yani 😅 Hoşçakalın 😅
evet sevgilimle ayrılırsam engellerim bir daha da umursamam
Koparmak en iyisi diğer türlü ilerledikçe toksik bi hale geliyor muhabbet
Bence iletişimi kesmek gerek duygular tekrar canlanır hisler tekrar beslenir 💆
Evet koparmassan eğer ona açık kapı bırakmış olursun
En iyisi öyledir yoksa unutsmazsın
Bence de
Evet
Kesinlikle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?