Güncellemeler
1 yıl
Güncel ya güncel
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Zaten veterinerlere hayranlığım vardı. Kedimi ona götürdüm ameliyat etti. Son kontrole gidicem artık ondan sonra kedim ne zaman hastalanırsa o zaman gidebilecem. Zaten çok pahalı zor para yetiştiriyorum hangi bahaneyle gidicem. Dalga geçmeyin ne yapmalıyım söyliyim gitsin mi😞
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bütün bunlar hayvanlara olan aşırı ilgin yüzünden biliyorsun değil mi
Hayır. O çok karizmatik ve havalı. Cok para kazanması da ilgimi arttırdı sanırım fakir olduğumu hissettim ona gidince 😞
Hayvansever olmasaydın doktorlar varken veterinerlere biraz zor ilgi duyardın çünkü bunu bir kriter olarak belirtmişsin zaten. Para konusuna gelince kolayca manipüle edilebilecek bir tipsin belliki eziklik duygusu sende hayranlığı getiriyor
Hayvan sevmekle ne ilgisi var bunun. Gittiğim doktorlara aşık olacak bişey bulamadım demek
Veterinerlere hayranlığım vardemişsin... Hayvan sevmeseydin hayranlık olur muydu acaba? bu hayranlık için sen de bunlara ilgi duyacak Bi meziyet olması gerekir buda sende ki hayvan sevgisi
Hayır ilgisi yok aslında hayvan sevgisiyle. Doktor, diş hekimi, veterinerlik mesleğine ilgim var hep
Neyse daha çok tartışıp sinirimi bozamayacağım seninle tuhaflık derecesi düz versiyonda olanlar daha iyi
Tamam
👍
Başbelası
Sus
👍.
Ne oldu yine
Susuyoruz işte sen heralde ne istediğini ne aradığını bilmeyen. Anlaşılması zor kadınlar kategorisindensin galiba şehir efsanesi sanıyordum hep
Git dene sansını onun ilgisini kazanmaya çalış
Nasıl ama
Bekliyorum bu arada ince detayına kadar anlat adamla sohbetşn varsa neler konuştun onları anlat
Hayır
Peki sen Kaybettin umrunda degil git rezil ol
Tamam
Hala karar veremedin mi
Veremedim
Yaz demiştim dün sana yardımcı olucak tım
Hala teklifim geöerli yardım ede bilirim
Oto boka oluyorsun zaten
Bunlar da kıskandı galiba
Hayvanlar mi
Sen hayvansan
La sektör mk kesbani
Sen sürekli eğitimli kişileri kıskanmış yorumlar yapıyorsun bunun farkında mısın
Ben mi iki üniversite yüksek onur mezunu olmam ve kamu hukuku tezli yüksek lisans onur mezunu olmam dışında problem yok tabi les__exclusive"de bana ait oliunca vasat kişileri hep vasat olarak degerlendiririm
İşe yaramaz bölümler
İşte senin seviyendeki cehalete sahip insanlar hukuk nedir bilmediği ve senin gibi cehalet timsalleri ve iyi egitimlilerin oyunun aynı sayılması sebebinden sokrates demokrasiyi sevmediğini aciklamistir
Ben senin düşüncelerini önceden de biliyorum. Birisi bişey başardığını söyleyince onu gereksiz görüp aşağılamaya çalışan bir yapın var. Ağırına gidiyor sanırım birinin senden daha yüksek seviyeye gelmesi. Hukuk tezli yüksek lisansınla bişey yapamadıktan sonra o da kocaman bi hiç. Hadi güle güle her yere aynı şeyleri yazmaya devam et sen
Lan sektör mk kezbani , gizliden öyle boş konuşmayla olmuyor, les__exclusive uluslararası ticaret yapan en ucuz ürünü 3970 TL olan bir işletme hadi al bir tane de göreyim
Ben eğitimden bahsediyorum bu yine sattığı üründen hava yapma derdinde😆Bu egomanyalağın ne zaman son bulacak bilmem ki
İşte kafan mercimek kadar çalışmıyor bak siyasal bilimler ve uluslararası ilişkiler bölümlerini çok iyi derecelerle bitirmemiş bir adam olmasan hiç desteksiz uluslararası boyuta bir şirketi sıfırdan alıp getiremezsin at ağızli kezban , uluslararası hukuk normlarını ve gümrük mevzuatıni çözmeden iş yapamazsın biraz bir dusun , su bezelye tanesi beynini bir zorla , eğitim , ticaret , sıfırdan uluslararası boyuta getirme
Hıhı tamam