Benim neden sevgilim olmuyo gerçekten bende bir sorun var galiba?

Gayet anlayışlı, kibar birisiyim, her zaman şu sözü uygularım 'nabza göre şerbet' ne çok iyi nede kötü bir insan olmak yani; o anki duruma rehavetine göre davranışlar uygularım, fiziksel olarak 195 boyunda ve 110 kiloyum anlamıyorum tipimdemi bir sıkıntı var, en sevgili yapamaz dediğim arkadaş bile yaptı iki kelime konuşmasını bilmeyen adam bile yapıyo ben yapamıyorum, sosyal olmayıda denedim yine olmuyo arkadaş çevre edinmeyi denedim, edindim ordan ilerledim yine olmuyoo, ondan sonra bir ara diyet yapıp zayıfladım fiziğim daha düzgün dursun diye hafif göbeğim vardı erittim yine olmadı, çok iyi sohbet edebilen, böyle ayak uydurabilen kendimce yerine göre olgun, yerine göre aşırı eğlenebilen birisiyim, hâtta yaşıtlarıma göre gayet olgun birisiyim, arkadaş çevreme çok dikkat ederim zeki, kibar insanlarla arkadaşlık kurarım yinede olmuyo, bir ara kaba saba yakınlaştım kızlara yine başarısız oldum, dengeli bir sevgi göstermeyi denedim yine başarısız, daha ben napimm, gördüğüm kızlar hep abaza, sokak serserisi, it kopukk, çapulcu adamla sevgili oluyo napıyım bendemi it, kopuk, serseri, abaza birisimi olayım, arkadaşlar bana fikir verin kafayı yicem, tipimde bir sorun var diye bunalımlara giriyorum
Benim neden sevgilim olmuyo gerçekten bende bir sorun var galiba?
Cevapla