Aldatılma durumunu hâlâ anlatamadım. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

Üzerinden 2.5 yıl geçti. Bir gün mesaj attığım da son konuşmamızda bana hayatımda başka biri var dedi ve beni suçladı ona karşı soğuk olduğum için yaptığını söyledi. Sonra hiç yazmadım konuşmadık zaten engellemişti bana hoş engellemese de ben yazmazdım. Ama bu durumu hiçbir şekilde atlatamıyorum.

Aldatılma durumunu hâlâ anlatamadım. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla