Son görülme 11:09 ve çevrimiçi yerine " Pelin ile görüntülü konuşma, sesli konuşma ve yazıyor " yazsa sizce kıyamet kopar mı? 😅😅


İyi olabilir aslında böylelikle kimin kim ile muhatap olduğu belli olur ve yalanlar ortaya çıkar ama yine bir çaresi bulunur ki ben buldum; nokta (.) veya "sanane kiminle görüştüğümden" ismini koyarız ve kimse kimin olduğundan bir halt anlamaz😹
Şey ben biraz ters biriyim😹
Wp' m aktif değil ama gerçekten öyle bir durum söz konusu olsa sevgilim/eşim anlık görsün beni hiç sorun değil. Gizli saklım olmaz ondan hiçbir zaman. Mesele sadece wp değil zaten, bütün sosyal medyamı görse de olur sdfsdf 😃
Hayatım gizli saklısı olanlar için çok riskli bir durum bu.. 😅😅 Ama bununda çaresini bulurlar.. Kişiyi kendi ismiyle kaydetmezlerse hiçbir sorun yaşamazlar.. 😂
Kimin kiminle iletişimde olduğunun ifşa edilmesi, 3. kişilere duyurulması suç olur.
@Banker_Bilo böyle bir şey yapmaya cesaret edemezler zaten.. Böyle bir durumda kullanmayı bırakırlar..
@o-m Teşekkür ederim bitanem..
Telefondan bir el karşımıza gelir boğazımıza yapışır 🤣
14 lü olmasında diğerleri sıkıntı değil. 🤣
Eic için teşekkür ederim ✌️😊
Cevap
12Cevap
Evlerden ırak 🤣 haha çok riskli durumlar
Benim için fark etmez.. ben zaten çok kullanmıyorum
Hahah iş çevirenler için riskli olabilir ama herkeste pelin diye kayıtlı olmayabilir sonuçta hatta pelin kız da olmayabilir 😂😂
Benim için sıkıntı olmaz ama neden iş arkadaşım benim şu an aktif olduğumu ve biletek mesajına cevap vermediğimi bilsin ki dkdkd
Hiç istemem bence privacy olmalı insnalar aşırı fesat hoş olmazdi
Yalanlar direkt ortaya çıkar. Ama buna da bir çözüm bulurlar o yalancılar.
Benlik sıkıntı yok ya kardesime ya babama yazıyorum jsjs ama baskalari için kötü olur
Boşanma davaları tavan yapar ortalık karışır.
Nerdee özel hayat 😅 sevgilime özel olsun isterim ama hahaah
Olsa ne yazar olmasa ne yazar. ipimle kuşağım skmle tsagim
Hiçbir gizlim ve saklım yok. Zaten inançlı bir insan onu sürekli bir izleyenin olduğunu bilir.
wp da biriyle konuşuyorsam ona her şeyi açarım ne gerek var gizli kalmaya.
Ruh hastaları takip ederdi birbirini.
Çok sıkıntılı, riskli bir durum olur. 😂
Gereksiz kaos
Manita konusunda sıkıntı olmaz.
Yok artık, daha neler.
Benden yana sıkıntı yok görebilirler
Süper olur ama aynı zamanda felakete yol açabilir
Olabilir..
Kesinlke kopar 😂🤣🤣🤣
Benim için sorun olmaz.
Güvenlik ihlali bildiğin 😒
kopar
Korkunç 😂
Aman kalsn
Çarşı karışır aga.
Saçma sapan olur
Umrum dışı
Olmasın bence 😃😃
İnşallah gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?