Arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz yazayım mı yazmayayım mı?

Ben 2022 yılında buradan bi kızla tanıştım konuştuk sürekli ve 1 1,5 sene kadar sürekli ayrıl barış küs barış şeklinde ilişkimiz yürüdü 2 defa büyük tartışıp küstük ben hiç ilk mesajı atmadım 1 ay sonra falan o yazdı yazmamamın sebebi gurur falan değil giderken konuşmak istemeyen birini rahatsız etmemek niyetinde olduğum için yazmadım ben 2 defa farklı olaylarda o yazdı en son 10 Ağustos 2023 de tekrar gitti kavgalarımızın asıl en büyük sebeb ise statü farkından dolayı idi ben mühendisim o doktor ailesinin ve kendinin kendi hayat ve çalışma şartlarını anlayan birisi olmasını istediğini söyledi birdaha ne o yazdı ne de ben yazdım ona aradan geçti 1 yıl 2 gün önce 10 Ağustos 2024 tam 1 yıl oldu bu süreç içinde defalarca rüyamda gördüm aklıma gelmeyen ay hafta yok şimdi ben 5 10 gün sonra askere gideceğim asteğmen olarak gitmeden önce ona mesaj yazmak istiyorum sizce yazmalı mıyım yazmamalı mıyım yaz diyorsanız ne yazayım
Arkadaşlar lütfen yardımcı olur musunuz yazayım mı yazmayayım mı?
Cevapla