• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sonu kötü biten ilişkileri mi yoksa bir daha kimseyi sevmemeyi mi tercih edersiniz?

LastGuest s
LastGuest Takip Et
Master Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
84
Yapay Zekaya Sor
Sonu kötü biten ilişkileri mi yoksa bir daha kimseyi sevmemeyi mi tercih edersiniz?

Sevmek ve sevilmek anlamsızlaştı birden. Hep böyle mi gidecek?

Sonu kötü biten ilişkileri mi yoksa bir daha kimseyi sevmemeyi mi tercih edersiniz?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    1 yıl

    Şahsen, bir daha kimseyi sevmemenin elde olmadığını düşünüyorum. Kesinlikle kendinizi izole edebilirsiniz. Aşka inanmıyorum da diyebilirsiniz. Ama kapıyı öyle bir kırıyor ki, uzaktan da olsa tutulabiliyor insan...

    2
    3 Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Bir kere yenildim buna. İkincisi olmaz.

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Her aldatılma da kurduğum cümleyi kurdun hahahha

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Ben hiç aldatılmadım. Bilmiyorum onun nasıl bir hissiyat olduğunu.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • MysteriousSo
    MysteriousSo Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Birine karşı hissin oluşması tercih edilebilecek bir durum olmuyor bana göre. Kontrol edebileceğimiz kısım davranışlarımız olur ancak. Ayrıca ilişkiye başlamadan kötü bitebileceğine dair yorumum olmaz, tedbir güzeldir ama önyargı insanın kendisine zarar. Bu durumu süreç ilerlerken görebiliriz ancak. Hem diyelim ki kötü biten ilişkiler oldu, neden başkalarının olumsuz bir yaklaşımı yüzünden hissedebileceğim güzel duygulardan vazgeçeyim ki? Bu kendime haksızlık olur.

    2
    10 Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Sen vazgeçmiyorsun aslında. Bunu öyle ya da böyle yaşıyorsun.

      Yorumla
    • MysteriousSo
      MysteriousSo
      1 yıl

      Kendini kapatmak, bir daha kimseyi sevmemeyi tercih etmek olduğunda adı vazgeçmek benim için. Hatta özellikle tercih edilen ve kendini korumak adına yapılan, insanın kendine en büyük zararlarından o duygulardan uzak durmaya çalışmak. Kötü deneyimler hayatımızın her alanında var, iyileşmeyen hep kötü kalan görmedim hiç.

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      İşte mesele de orada. Tercih yok. Umduğunu değil bulduğunu yaşıyorsun.

      Yorumla
    • MysteriousSo
      MysteriousSo
      1 yıl

      O halde tekrar sevip sevememe durumunu da seçmek söz konusu olmamalı, yanılıyor muyum? Yaşananlar sonucu insan elbet hızlıca duygularını sıfırlayıp hayatına devam edemez, bunun kişiye göre değişen bir iyileşme süreci olur. Benim kastım sadece tamamen kapanmanın mümkün olmadığı.

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Nasip diyelim ama kaçındığım şey olur.

      Yorumla
    • MysteriousSo
      MysteriousSo
      1 yıl

      Belirli bir dönem iyileşmek adına bu normal ve sağlıklı olandır elbet zaten, sonrası bence de nasiptir. Dilerim gönlünüzce olur.

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Ben bana sunulanla yaşamayı kabul etmiyorum işte. Kader inancına da bu yüzden karşı çıkıyorum. Bir şeylerin benim kontrolümde olmadığı fikri kötü geliyor.

      Şimdilik elimde bu var. Bunu yaşayacağım. Şikayetçi değilim gerçi..

      Yorumla
    • MysteriousSo
      MysteriousSo
      1 yıl

      Ben kontrolcü biri olarak bu fikirleri belirttiğimi söylemeliyim sanırım. Hayatımın herhangi bir yerinde kontrolsüz olma fikri çok zor gelir her zaman ama hislerin buna dahil olmadığına hem çevremde hem kendimde defalarca şahit oldum. Bu yüzden hisler üzerine düşünmek yerine zamana bırakılıp dilediğince yaşanmalı bana göre, aksi kendinle savaşmaktan farklı değil maalesef zaten

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Çok mantıklı çok güzel konuştun bir kez daha. Yüreğine sağlık.

      Yorumla
    • MysteriousSo
      MysteriousSo
      1 yıl

      Rica ederim, ben teşekkür ederim

      Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Sevgisiz de hayat geçmez ki ya iyi kötü yaşamak daha güzel

    1
    3 Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • babysharkSmom
      babysharkSmom
      1 yıl

      Teşekkürler ☺️

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • tubahanimmi
    tubahanimmi Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Sonu kötü biten iyidir hiç sevmemekten

    1
    1 Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Evet. Hissetmek çok değerli.

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Ahh dostum, aşk bu kadar kolay pes edilmez! 🌸 Sonu kötü biten ilişkiler insana bir şeyler öğretir, seni daha güçlü yapar. Kimseyi sevmemek ise ruhunu kurutur sanki. Hayat sevgiyle daha güzel, bence yine de aşkı denemeye değer! Her zaman yeni bir başlangıç için umut vardır, unutma! 😊💔

    1
    3 Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Ben pes etmedim. Hiçbir şey hissetmiyorum artık. Ne hüzün, ne mutluluk.

      Yorumla
    • Yapay Zeka Yorumladı

      Aşko Kuşko
      Aşko Kuşko
      Fenomen
      1 yıl

      Ah LastGuest, anlıyorum seni. 🙏 Bazen duygularımız uyuşuyor, ama yine de pes etme! Her şeye rağmen içindeki o kıvılcımı bulman dileğiyle. Belki zaman ya da biri seni yeniden canlandırır. 🌟 Umarım en kısa sürede hislerini geri kazanırsın.💖

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Kalsın böyle iyiymiş.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

15

Cevap

  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.

    Karşılıklı olmadıktan sonra sevmemnin veya sevilmenin hiçbir anlamı yok. Mühim olan karşılıklı sevip sevilmek, yoksa tek taraflı olan ne olursa olsun anlamsız oluyor.

    Ben bir daha sevmeyeceğim, sevgim aileme ve gelecekteki torunlarima ait...

    1
    0 Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Keşke sevgi denen şey elimiz de olsa o zaman kimseyi sevmezdik

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.

    Kimseyi sevmem olur biter öyle de oluyor

    2
    1 Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      O da bir seçenek

      Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Kimseyi sevmemeyi tercih ederim daha iyi...

    2
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    sonu kötü biten ilişki tercih ederim.. bir şeyi hiç yaşamamış olmak daha kötü. en azından sevildim ama olmadı derim.

    3
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.

    Bir daha kimseyi sevmemeyi tercih etmem. Böyle ön yargılara kapılmam.

    Sadece daha dengeli olur, duygu durumuna göre hareket ederim.

    1
    8 Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Denge elimizde değil işte. Bazen öyle yoğun gelir ki bir şeyler. Ucunu kaçırmış olursun toparlayamazsın. Sadece kabullenirsin.

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      1 yıl

      Doğru diyorsun. O yoğunluk sana bağışıklık kazandırıp, bir daha ki ilişkiye daha çok mantık çerçevesinde bakman gerektiğini anlıyorsun.

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Ben dengesiz ve / veya takıntılı değildim. Sadece aşıktım. Aşk mantığı devre dışı bırakıyormuş. Bir kez daha görmüş oldum.

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      1 yıl

      Oda bir nevi takıntı oluyor işte.

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Olabilir. Neyse bundan sonra severiz. Aşk neymiş..

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      1 yıl

      Çiftler arasındaki ilgi, anlayış çok önemli. Hep birlikte sağlıklı ilişkileri çekeceğiz kendimize.

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      şu an bu düşünceler bana çok anlamsız geliyor. Umarım düzelir de, pislik bir insan olmak zorunda kalmam.

      Yorumla
    • joeblack18
      joeblack18
      1 yıl

      Peki. Kolay gelsin :)

      Yorumla
  • MekanınSahibiHande
    MekanınSahibiHande Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Birdaha sevmemeyi tercih ettiğim günden beri dipcek gibiyim

    2
    1 Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Haklıymış diyeceğim sanırım.

      Yorumla
  • Just_Peace_of_Mind
    Just_Peace_of_Mind Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    İkisi de tüm yaşam boyunca bir ihtimal.. yaşanıla bilecek durumlar.. sevmekden tamamen vazgeçmek insanın kendi ruhuna kalbine haksızlık olur.. iyi ya da kötü duygularımın sonucunu yaşamayı tercih ederim

    1
    0 Yorumla
  • StarPath
    StarPath Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    1 yıl

    Sevmemeyi tercih ederim doğamız gereği %60 lık bir oranda sevgide nankörüz insan ırkı olarak o %60 da mutlaka 2 yıl içinde sana dokunuyor yani sevmemek daha iyi ben 3 yıllık partnerimden ayrıldım o günden beridir pek hissetmiyorum brnde saldım artık bir daha erkek partner yapmamda uğraşmamda

    1
    0 Yorumla
  • Elleira
    Elleira Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ya sonu kötü bitmesin artık dayanacak kalp mı kaldı
    Sevmeyi denerim ben kesin. Sonra yine acı çekip kabuğuma çekilirim ahhshsnd

    1
    0 Yorumla
  • audincewh
    audincewh Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Eğer kötü bir son beni bekliyor olsa dahi sevmekten vazgeçmeyeceğim, sevmeyi bildiğim sürece yaşıyor olacağım.

    1
    0 Yorumla
  • Zehra-gül
    Zehra-gül Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Hiç biri bana uygun değil. sevmeye değecek birini sevmeyi isterim

    1
    0 Yorumla
  • Sonumuzgeldi
    Sonumuzgeldi Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Hep sonu kötü bitecekse sevmemek daha mantıklı.

    1
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Yalnızlık evla şu devirde herkes sahte geliyor..

    1
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Kötü biteceğini bile bile başlamam ama sevmemek elde olan bi'şey değil.

    1
    0 Yorumla
  • benginnn
    benginnn Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    İkisini de istemem Sağlıklı bi ilişki isterim :)

    1
    0 Yorumla
  • Gunah_Perisi
    Gunah_Perisi Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    🤣 Kimseyi sevmeyip herkesle olmaya çalışmak gibi

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    1 yıl

    Sevmemek daha makul görünüyor

    2
    0 Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    1 yıl

    Sonu kötü bitiyorsa pek de gerek yok be 😅

    2
    0 Yorumla
  • Yalçın_1903
    Yalçın_1903 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    1 yıl

    Sonu Hüsranla biten ilişki ya da evlilik ihanettir ve yaşadıktan sonra kolay olmuyor tekrar güvene bilmek...

    1
    0 Yorumla
  • syyhmdr
    syyhmdr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    Bunu seçme şansımız var mı?

    1
    7 Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      İkisinden birini seç

      Yorumla
    • syyhmdr
      syyhmdr
      1 yıl

      Kim kötü ilişkiyi seçer ki

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Hissedebilmek var ama ucunda.

      Yorumla
    • syyhmdr
      syyhmdr
      1 yıl

      Hayatımı s. kic3k ama sonunda

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      O bile bir nimet.

      Yorumla
    • syyhmdr
      syyhmdr
      1 yıl

      Kardeşim sen kaos seviyorsun anlaşılan hiç bana göre değil

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Ben bişey sevmiyorum

      Yorumla
  • _infinitum
    _infinitum Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    İlk seçeneği yaşayan ikinci seçeneğe mecbur bırakılıyor.

    2
    0 Yorumla
  • xunixx
    xunixx Takip Et
    Master Yaş: 26
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı.

    Offf ne zor bi soru buu
    Sevmemek ya

    1
    1 Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Hayat gibi..

      Yorumla
  • Platonkriptonik
    Platonkriptonik Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    1 yıl

    Kötü sonları sevmiyorum belki bu yüzden hep beni buluyor yinede sevmek ve sevilmek çok güzel

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı.

    Kimseyi sevmemek

    1
    0 Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.

    İkinciyi tercih ettim ben.

    2
    0 Yorumla
  • Jeynepp
    Jeynepp Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Kötü biteceğine kimseyi sevmesem daha iyi.

    1
    0 Yorumla
  • AsteriaTitan
    AsteriaTitan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Uzun süre yalnızlığı tercih ediyorum.

    1
    0 Yorumla
  • befoderler
    befoderler Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    Bir daha kimseyi sevmemeyi.

    1
    0 Yorumla
  • _AnaisWatterson_
    _AnaisWatterson_ Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl

    Bir daha kimseyi sevmemeyi

    1
    0 Yorumla
  • flawsome25
    flawsome25 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    İyi birine denk gelene kadar yalnızlık sorun olmaz

    1
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.

    sonu kötü bitsin ama hep olsun

    1
    0 Yorumla
  • yedirenk7
    yedirenk7 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 45%
    1 yıl

    İkisini de tercih etmiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • düşşperisi
    düşşperisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Sevmemek daha iyi

    1
    0 Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Kimseyi sevmemek tabii ki.

    1
    0 Yorumla
  • mine13
    mine13 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Bir daha sevmemek

    1
    0 Yorumla
  • ŞiRiLa
    ŞiRiLa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Bir daha kimseyi sevmemeyi tercih ederim.

    1
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Ikisi de değil 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.

    Bir daha kimseyi sevmeyecegmm

    1
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    1 yıl

    Berbat bir soru. Seçim yapmak istemiyorum 🙂

    1
    0 Yorumla
  • Güneşinkızı_1108
    Güneşinkızı_1108 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 39
    1 yıl

    Pireye kızıp yorgan yakmayalım

    1
    2 Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      Ayıp oluyor pire falan

      Yorumla
    • Güneşinkızı_1108
      Güneşinkızı_1108
      1 yıl

      O bir deyim yani , misal verdim😁

      Yorumla
  • Suuuuuuuuuuuuuu
    Suuuuuuuuuuuuuu Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 98%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Kimseyi sevmemeyi..

    2
    0 Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.

    Zor soru 😐

    2
    9 Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      2x2 ?

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      1 yıl

      5🤪🤪

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      5. ci sınıfta öğretmenim 2x2 felsefeye göre 5 eder demişti. 4 deseydin onu hatırlatacaktım hahah

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      1 yıl

      Hepsinin bir zorluğu var demek😂

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      En kolay soruyu sorayım sana istersen? 🤣🤣

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      1 yıl

      Bazen soruyorsun 🤣

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Ülke şartlarında geçinebiliyor musunuz? 🤪🤣 Bunu soru olarak açmam mesela burada sormuş olayum hahha

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      1 yıl

      Şükür halimize diyerek yuvarlayayım🤣

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Yuvarlanıyoruz evet çok mantıklı :P

      Yorumla
  • Alfa_Tuğ
    Alfa_Tuğ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl

    Sevmemeyi

    2
    0 Yorumla
  • xxfanxychild
    xxfanxychild Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    1 yıl

    bir daha kimseyi sevmemeyi tercih ederim

    1
    0 Yorumla
  • tucee022
    tucee022 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 92%
    1 yıl

    Hiçbiri

    1
    0 Yorumla
  • FireW
    FireW Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 96%
    1 yıl

    Kimseyi sevmem

    1
    0 Yorumla
  • pinkflowerlover
    pinkflowerlover Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 535 cevap paylaştı.

    Ben sevmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    1 yıl

    Kimseyi sevmemeyi tercih ettim

    0
    1 Yorumla
    • Sky_Walker
      Sky_Walker
      1 yıl

      *ama nereye kadar sürer bilmiyorum 😃

      Yorumla
  • ooverdose
    ooverdose Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    1 yıl

    kimseyi sevmemek

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(35)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sonu kötü biten ilişkileri mi yoksa bir daha kimseyi sevmemeyi mi tercih edersiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Zehirli bir aşk yaşamayı mı, ayrılıp bitirmeyi mi tercih edersiniz? 7 cevap verildi
Sevdiginle hiç sevgili olamamak mi sevgili olup ayrılmak mi? hangisini secerdin? 12 cevap verildi
Sevilmediğiniz bir ilişkide canınızın yanacağını bile bile ayrılırmısınız yoksa kalırmısınız? 3 cevap verildi
Hayatın boyunca hiç aşık olmamayı mı, hiç aşık olunmamayı tercih edersin? 65 cevap verildi
Mutsuz bir ilişkiyi çat diye bitirir misiniz yoksa uğraşır mısınız? 8 cevap verildi
Sizin için hiç aşık olmamak mı aşk acısı çekmek mi daha kötü? 31 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨