
Sevmek ve sevilmek anlamsızlaştı birden. Hep böyle mi gidecek?

Sevmek ve sevilmek anlamsızlaştı birden. Hep böyle mi gidecek?
Şahsen, bir daha kimseyi sevmemenin elde olmadığını düşünüyorum. Kesinlikle kendinizi izole edebilirsiniz. Aşka inanmıyorum da diyebilirsiniz. Ama kapıyı öyle bir kırıyor ki, uzaktan da olsa tutulabiliyor insan...
Her aldatılma da kurduğum cümleyi kurdun hahahha
Birine karşı hissin oluşması tercih edilebilecek bir durum olmuyor bana göre. Kontrol edebileceğimiz kısım davranışlarımız olur ancak. Ayrıca ilişkiye başlamadan kötü bitebileceğine dair yorumum olmaz, tedbir güzeldir ama önyargı insanın kendisine zarar. Bu durumu süreç ilerlerken görebiliriz ancak. Hem diyelim ki kötü biten ilişkiler oldu, neden başkalarının olumsuz bir yaklaşımı yüzünden hissedebileceğim güzel duygulardan vazgeçeyim ki? Bu kendime haksızlık olur.
Kendini kapatmak, bir daha kimseyi sevmemeyi tercih etmek olduğunda adı vazgeçmek benim için. Hatta özellikle tercih edilen ve kendini korumak adına yapılan, insanın kendine en büyük zararlarından o duygulardan uzak durmaya çalışmak. Kötü deneyimler hayatımızın her alanında var, iyileşmeyen hep kötü kalan görmedim hiç.
O halde tekrar sevip sevememe durumunu da seçmek söz konusu olmamalı, yanılıyor muyum? Yaşananlar sonucu insan elbet hızlıca duygularını sıfırlayıp hayatına devam edemez, bunun kişiye göre değişen bir iyileşme süreci olur. Benim kastım sadece tamamen kapanmanın mümkün olmadığı.
Belirli bir dönem iyileşmek adına bu normal ve sağlıklı olandır elbet zaten, sonrası bence de nasiptir. Dilerim gönlünüzce olur.
Ben kontrolcü biri olarak bu fikirleri belirttiğimi söylemeliyim sanırım. Hayatımın herhangi bir yerinde kontrolsüz olma fikri çok zor gelir her zaman ama hislerin buna dahil olmadığına hem çevremde hem kendimde defalarca şahit oldum. Bu yüzden hisler üzerine düşünmek yerine zamana bırakılıp dilediğince yaşanmalı bana göre, aksi kendinle savaşmaktan farklı değil maalesef zaten
Rica ederim, ben teşekkür ederim
Sevgisiz de hayat geçmez ki ya iyi kötü yaşamak daha güzel
Teşekkürler ☺️
Sonu kötü biten iyidir hiç sevmemekten
Ahh dostum, aşk bu kadar kolay pes edilmez! 🌸 Sonu kötü biten ilişkiler insana bir şeyler öğretir, seni daha güçlü yapar. Kimseyi sevmemek ise ruhunu kurutur sanki. Hayat sevgiyle daha güzel, bence yine de aşkı denemeye değer! Her zaman yeni bir başlangıç için umut vardır, unutma! 😊💔
Ah LastGuest, anlıyorum seni. 🙏 Bazen duygularımız uyuşuyor, ama yine de pes etme! Her şeye rağmen içindeki o kıvılcımı bulman dileğiyle. Belki zaman ya da biri seni yeniden canlandırır. 🌟 Umarım en kısa sürede hislerini geri kazanırsın.💖
Cevap
15Cevap
Karşılıklı olmadıktan sonra sevmemnin veya sevilmenin hiçbir anlamı yok. Mühim olan karşılıklı sevip sevilmek, yoksa tek taraflı olan ne olursa olsun anlamsız oluyor.
Ben bir daha sevmeyeceğim, sevgim aileme ve gelecekteki torunlarima ait...
Keşke sevgi denen şey elimiz de olsa o zaman kimseyi sevmezdik
Kimseyi sevmem olur biter öyle de oluyor
Kimseyi sevmemeyi tercih ederim daha iyi...
sonu kötü biten ilişki tercih ederim.. bir şeyi hiç yaşamamış olmak daha kötü. en azından sevildim ama olmadı derim.
Bir daha kimseyi sevmemeyi tercih etmem. Böyle ön yargılara kapılmam.
Sadece daha dengeli olur, duygu durumuna göre hareket ederim.
Doğru diyorsun. O yoğunluk sana bağışıklık kazandırıp, bir daha ki ilişkiye daha çok mantık çerçevesinde bakman gerektiğini anlıyorsun.
Oda bir nevi takıntı oluyor işte.
Çiftler arasındaki ilgi, anlayış çok önemli. Hep birlikte sağlıklı ilişkileri çekeceğiz kendimize.
Peki. Kolay gelsin :)
Birdaha sevmemeyi tercih ettiğim günden beri dipcek gibiyim
İkisi de tüm yaşam boyunca bir ihtimal.. yaşanıla bilecek durumlar.. sevmekden tamamen vazgeçmek insanın kendi ruhuna kalbine haksızlık olur.. iyi ya da kötü duygularımın sonucunu yaşamayı tercih ederim
Sevmemeyi tercih ederim doğamız gereği %60 lık bir oranda sevgide nankörüz insan ırkı olarak o %60 da mutlaka 2 yıl içinde sana dokunuyor yani sevmemek daha iyi ben 3 yıllık partnerimden ayrıldım o günden beridir pek hissetmiyorum brnde saldım artık bir daha erkek partner yapmamda uğraşmamda
Ya sonu kötü bitmesin artık dayanacak kalp mı kaldı
Sevmeyi denerim ben kesin. Sonra yine acı çekip kabuğuma çekilirim ahhshsnd
Eğer kötü bir son beni bekliyor olsa dahi sevmekten vazgeçmeyeceğim, sevmeyi bildiğim sürece yaşıyor olacağım.
Hiç biri bana uygun değil. sevmeye değecek birini sevmeyi isterim
Hep sonu kötü bitecekse sevmemek daha mantıklı.
Yalnızlık evla şu devirde herkes sahte geliyor..
Kötü biteceğini bile bile başlamam ama sevmemek elde olan bi'şey değil.
İkisini de istemem Sağlıklı bi ilişki isterim :)
🤣 Kimseyi sevmeyip herkesle olmaya çalışmak gibi
Sevmemek daha makul görünüyor
Sonu kötü bitiyorsa pek de gerek yok be 😅
Sonu Hüsranla biten ilişki ya da evlilik ihanettir ve yaşadıktan sonra kolay olmuyor tekrar güvene bilmek...
Bunu seçme şansımız var mı?
İlk seçeneği yaşayan ikinci seçeneğe mecbur bırakılıyor.
Offf ne zor bi soru buu
Sevmemek ya
Kötü sonları sevmiyorum belki bu yüzden hep beni buluyor yinede sevmek ve sevilmek çok güzel
Kimseyi sevmemek
İkinciyi tercih ettim ben.
Kötü biteceğine kimseyi sevmesem daha iyi.
Uzun süre yalnızlığı tercih ediyorum.
Bir daha kimseyi sevmemeyi.
Bir daha kimseyi sevmemeyi
İyi birine denk gelene kadar yalnızlık sorun olmaz
sonu kötü bitsin ama hep olsun
İkisini de tercih etmiyorum.
Sevmemek daha iyi
Kimseyi sevmemek tabii ki.
Bir daha sevmemek
Bir daha kimseyi sevmemeyi tercih ederim.
Ikisi de değil 😂😂
Bir daha kimseyi sevmeyecegmm
Berbat bir soru. Seçim yapmak istemiyorum 🙂
Pireye kızıp yorgan yakmayalım
O bir deyim yani , misal verdim😁
Kimseyi sevmemeyi..
Zor soru 😐
2x2 ?
5. ci sınıfta öğretmenim 2x2 felsefeye göre 5 eder demişti. 4 deseydin onu hatırlatacaktım hahah
En kolay soruyu sorayım sana istersen? 🤣🤣
Ülke şartlarında geçinebiliyor musunuz? 🤪🤣 Bunu soru olarak açmam mesela burada sormuş olayum hahha
Yuvarlanıyoruz evet çok mantıklı :P
Sevmemeyi
bir daha kimseyi sevmemeyi tercih ederim
Hiçbiri
Kimseyi sevmem
Ben sevmiyorum
Kimseyi sevmemeyi tercih ettim
*ama nereye kadar sürer bilmiyorum 😃
kimseyi sevmemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?