AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Yatağa girdiysen kaybetmişsin zaten
Ne gibi?
İlişkiye girdin mi?
Evet
Emin ol amacına ulaşmış. Onun peşinde olacağını biliyor. Bir süre daha üstüne gidersen, anlaşamıyoruz deyip kestirip atacak
Karı koca hayatnı yaşadığınızı aileler biliyor mu?
Bir çiçek alirisn severek koyarsın bir köşeye, ilgi yok su verme yok güneş ışığından faydalanma yok, peki o çiçek ne olur solar gider yok olur.
Sevigide böyle bir yere kadar kuru kuru seviyorum demeler,,
Tek ve en gerçek tavsiye ve cevabı veriyorum!
Öncelikle hemen ayrıl!!! Bu tavsiyeydi
İkinci olarak kesinlikle seni sadece cinsel olarak istiyor ve bu yüzden kendince elinde tutuyor.
Akrep burcu mu bu arkadas
İlgi sevgi her şey dengede olmalı. Sen onun üstüne çok düşersen bu sefer onun sana ilgi veya sevgi göstermesine gerek kalmicak. Her istediğimi hemen anında yapma! Umarım düzelir
İnsan elindekinin nankörü ulaşamadığının köpeği olur derler ya o hesap bence biz sevince sacının teline dahi zarar gelmesin diyoruz ama erkeklerde öyle değil
Çok doğru demişsiniz abla
Ne alaka siz kadinlar elindekinizin degerini biliyormusunuz?
Siz elinizdekiyle yetinmeyi biliyomusunuz
Çoğu elindekini doyuramıyor bile 😊
Evet ne yapsan yetmiyo kıymet bilmiyolar
Erkeklerin fıtratında var
İyi halt ediyosunuz siz iyi olan hicbiseyi haketmiyosunuz iste
Birak allah askina kadinlar neyin kiymetini bilmiste. Kim bilir ne etmissindir adama
Elimizdekinin kıymetini bilmek lazım
Siz ne gösteriyosunuz da acaba ne bekliyosunuz
Sevgi kanıt olmadan bir hiçtir. Eğer sevdiğini göstermiyor ve ilgisiz bırakıyorsa (büyük bir mazereti olmadığı müddetçe) sevgisini sorgulamak lazım. Büyük ihtimalle sevmiyordur.
Olmaz, böyle aşk olmaz olsun batsın bu dünya uleynnn
Ayril , söze değil hareketlere davranişlara bakiniz 👀
Seviyorum demek kolay göstermiyorsa kesinlikle sevmiyordur.
O yoldan dönmeni tavsiye ediyorum birebir yaşadım aynı şeyleri sonu üzüntü keder acıyla bitiyor sen bitir daha az üzülürsün emin ol
Senin burcun yükselenin ne onunki ne. Eğer bu bilgiyi verenilirsen sebebini sana nokta atışı söylerim
Ben söylesem benim boga onun ikizler
Benim başak onun ikizler 😂
Yükselen ini öğren onunkini de kendininkini de
Aaaa gönderi sahibinin haricindekiler mesaj atmış 😂
Benimki akrep ama onunkini bilmiyorum tüh
Dilan basak üstü akrepsin. Ne basakla uyumludur ikizler. Ne de akrep le. İkizler karakteri seni terk edecek. Senden boşanacak. Sen engel olmaya calisacaksin ama ne fayda. Eğer boşanmayı kabul etmezsen de seni aldatacak. Bu kadar net konuşuyorum
Ama seviyor beni anlaşıyoruz neden terk etsin ki
Ben kimlerle anlaşırım genelde
İkizler yay olur mu acaba jkscjiwxhjs sadece merak
Nilda şu anda hormonlar çalışıyor. Sen akrep o ikizler libido tavan. İyi sevidiyordunuz. Ama bu durum ne yazik ki devam etmeyecek
İkizler ve yay. Muhteşem ikili. Yükselen önemli ama.
Evet bizde cinsellik çok iyi
Dilan bir boga üstü balık veya yengeç bulursan ruh esini bulmuş olursun
Dilan sizde iyi olan tek şey cinsellik zaten. İliskiyi ayakta tutan tek şey o
Sadece cinsellik olması da biraz beni üzüyor sevgi de olmalı benim ilişkimde normal sohbet falan her şey seks olamaz bende
Tabiki yükselen akrep. Akrep tutku demektir. Cinsellik denektir zaten. Su grubunun en iyisidir. O şimdi sana duyguda akıyor yagiyor. Öyle bir gelir ki sana karşı koyamazsin. Koymak ta istemezsin. Ama çok farklı dünyaların insanisiniz. Onun yuzeyselligi onun ani yasamasi senin başak karakterini zorlayacak. Başak endişeli gekecek kaygısı güden bir karakterdir. Aranizda ne yazık ki diğer konular eksik kalacak. İkizler senden sıkılacak. Bunu bilerek hareket et. Onu senin yaninda tutan tek şey cinsellik ve aşk
Umarım kopmaz benden hiç
Evet bazen zorluyor beni yoruyor umursamaz tavrı
İlk başta çok dinamik muhteşem ilişkimiz vardı her şey bar bizde sadık sadakat merhamet iyi şeyler güven saygı
Sende fark etmissin bak. Hormonlar aktif. Simdi ne desem kopamayacaksin ondan. Ama o seni aldatacak. Kesin ve net konuşuyorum
Aldatmaz söyler bana olmuyor bitsin diye öyle birisi aldatmaz hayatında kız yok
Bir basak üstü akrep. Başak gekecek kaygısı yasar. Gelecek endişesi. Saglamcidir. Akrep aşk ister tutku sehvet. Ama o ani yaşar. Sadece akrebin istedigi cinselliği yaşatır sana ama senin ana karakterin bir başak. Onu asla besleyemez
Bak dilan bir erkeğin hayatina bir kiz girerse diger kizlar da onu elde etmek için ugrasir. Kizlar birbirinin rakibidir. Bunu hiçbir zaman unutma. Onu senin ekinden kaparlar. Ve senin için her şey geç olur
O da zaten yalani ustalikla soyleyecek kadar zeki. Senden çok daha zeki. Sen bir ikizlerin zekasiyla boy olcusemezsin. Benim de yükselenim ikizler. Onu benden daha iyi taniyamazsin
Yalanda söylüyorsa kaybolsun gitsin hayatımdan kimseyi çekemem
banada söyle nolurrr
Yaren soyle burclarinizi yukselenlerinizi. Senin de durumunu söyleyeyim madem
ben başak yükselenim yay o boğa ama onun yükselenini bilmiyoruz
Banada söyler misin? Burcum Başak yükselenim akrep. Onunki Başak yükseleni bilmiyorum
Dilek eğer sevistikten sonra hemen yanindan kalkmiyorsa. Ne biliyim hemen gidip bi sigara yakmiyorsa. Senle o ani o tutkuyu devam ettiriyorsa. Ufak ufak sevişmeye sana bakmaya devam ediyorsa sen ruh esini bulmuş demeksin. Ama diğer türlü sıkıntı. Onun yukselenini bilmeden sana ancak bu kadarını soyleyebilirim
Yaren. Yukselem yengeç akrep balik oglak boğa Başak değilse harika sende ruh eşini bulmuş demeksin.. aranizda harika anlasirsiniz. Asla bosanmazsiniz. Sonuna kadar gidecek bir ilişki. Ama onun yukselenini ne yap ne et git annesine sor öğren
Bende öyle işte seviştikten sonra hemen gitmez saçlarımı sever
Dilan o zaman onun da yukseleni su. Yukselen uyumu var aranizda. Sen basaklik yapmazsan gelecek kaygilari korku endişe gibi duygularını bastirirsan. Sivri dillilik yapmazsan onu hiçbir konuda elestirmezsen. O sivri dilini tutarsan onu kacirmazsin. Haaa bide onu asla kisitlama gitsin arkadaslariyla da takılsın. O zaman senden vazgecemez. Ama bı basaklik yaparsan senden kaçar gider
Ama ben Boğa burcuyum akrep degilim ki o da ikizler
Ha bide en yakın kız arkadaşım oda Boğa karşı cins aslan onlar olur mu
Nilda yukselenin ne demiştin. A
Şimdi arkadaşlar boğa burçları odundun. Eğer yükselen yengeç akrep balık degilse tam bir odundur boğa. Ondan romantizm beklenmez. Hayat ta gelecek kaygısı iş güç calisma para kazanma hırsı. Para hırsı iç korkular endişeler. Boğa burcu korkulari kaygilari olan bir burçtur. O yüzden ne ikizlerin rahatligiyla yapabilir. Ne de aslanin zekasiyla. İkiniz de terk edilirsiniz. Sonra üzülürsünüz. Ya da aldatilirsiniz yine üzülürsün. Siz eğer bogaysaniz bulun bi başak. Hayatinizi yaşayın bitti gitti. Sizin için erkek dediğin Eylül'de doğmuş olacak. Gerisine bakma
Uzun boya bakarsiniz siz. Sirf boyu uzun diye aslanla ikizlerle zaman kaybetmeyin
Teşekkür ederim nerde başak 😂
Yok yok dediğin gibiyim sıkmıyorum ondan benle zaten 1 yıldır sıkılmadı
Astrolojiyi iyi bilirsen cevirirsin bu işi Dilan. başağı baskila olabildigince
Nilda. Merak etme başak gelip seni bulur. Sen yeterki biraz boşa al kendini. Toksik ilişki içindesin zaten. Onun rahatligina sen zaten zor tahammül ediyorsun. O yuzeyseldir daldan dala atlar. Bı sinirli tarafı var o senin hoşuna gidiyor. Arada bilerek isteyerek onun damarina basiyorsun. O sinirlenince de şen tahrik oluyorsun. Bu senin hoşuna gidiyor. Ama o bundan mutlu değil
Hiç sormayın ne çektiğimi uzun zamandır benle konuşmuyor mesaj atınca ona yoğunum müsait olunca konuşurum mesaj atarım ama instegramda her gün takip ettiği artıyor bu bilmiyor herhalde benim baktığımı ama bana yoğunum diyorda nasil oluyorda o kadar kişi takip edip bırakıyor iki de bir açıkçası çok yoruldum toksik ilişki hiç gorusemiyoruz bile
Boğa ve başak hanımlar. İkizler sizi yoracak. Vede ne yazikki yüksek ihtimallede başka biriyle aldatacak. Ya benimsin ya kara toprağın yaklasimini birakip onlardan uzaklasin. Sizin gibi saglamci gekecegini görmek isteyen insanlar sirf iyi sevisiyor diye kendinizi yakmayin m çünkü İkizler iyi sevişir. En capkin en flörtöz karakterlerden biridir İkizler. Sizin hayatinzdan bı cikar. Aradan 1 hafta sonra bi bakarsiniz ki başka bir kizla sarmaş dolaş fotoğraflar. Sinir oldugunuzla kalırsınız. Size bunu yaşatır. Demedi demeyin
Çok haklısınız böyle bir karakterle olamam beni çok yoruyor bitirme mesajı atmalı ya da sessizce ayrılmalı
Nilda senle yapamayacagini anlamış. E fedakâr taraf sensin seven peşinde koşan taraf sensin. O da şu anda ne şiş yansın ne kabep modunda. Seni simdiden yedek listesine almış. Sen onun için ceptesin. Bunun aksini böyle olmadığını. Ondan istediği anda vaz geçebileceğini ona hissettir. Sen zaten ne yaptığını bilmiyorsun. Benim için artık değerli değilsin. Sana artik givenmiyorum de. Bitir. Sonra sagdan soldan her yerden bas engeli. Onu cikdirtirsin. Şimdiye kadar hiç senden görmediği bir hareket
Nilda ona deki ben de seni hayatima alarak seni hayatimda tutarak sana lutfettim de. Sen kendini akıllı mi saniyorsun de. Tartışmayı cikar sakin sakın bu cümleleri kur. Ama unutmaman gereken sakinligini korumak
Peşinde kosturtursun onu. Mum edersin. Bak gör
Çantada keklik olmadigini ona göster. Bak kilit cümle. Son cumlen. Senden zaten ne yol olur ne kasaba de son cümlen bu olsun. Sonra cevap vermedine izin verme. Çıldırır
Bakin arkadaslar normalde yapmam ama size bir jest yapıyorum. Bende yükselen ikizlerim. O sebeple size ikizlerin yumuşak karnını söylüyorum. Kafanda ayrılık olmasa bile iliskide sayginliginiz artar. Yapin görün bu taktikleri
Peki geri dönmek isterse gerçi onun dönmesi bir saat sürer yine eski kendisi olur
Her ilişki farklıdır bence benimkinin kız arkadaşı bile yok sadece benle konuşuyor herkesin karakteri aynı değil ben onu hiç sıkmıyorum ve bana nereye gittiğini söyler sohbet ederiz aktif şekilde bence her erkek aynı değil
Dilan senin durumun bi tik farklı. Yükselenler su ikinizinde ordan kurtarıyorsunuz şimdilik
Nilda senin durumun tam bi toksik ilişki. Zaten onda bı gelecek gormuyorsun. Eğer öyleyse ayrılık konusunda kararlı dur. Onun gitmesini hayatindan çıkmasını istiyorsan tam bir boğa ol. Onu eleştir endiselerden korkulardan bahset. İkizler elestirilmeyi asla sevmez. Onun seni bırakması çok daha kolay. Sen yeterki kafanda bitir. Rahatlamış hissedeceksin. Onun yüzünden şu anda karşına cikacak başakları kaciriyorsun
Basaklar çekinir. Senden hoslansa bile seni takibe alir. Ama bunu sen bostayken hayatinda biri yokken yapar. Sadık olduklari sadakate önem verdikleri için hayatinda baska biri varken senden etkilense de sana gelmez
Bir boğa için basaktan daha iyisi yoktur. Bunlar birbirleri icin yaratilmistir. Tam bir ruh eşi. Zaten hayati bir mucadele olarak görüşünüz. Beraber çalışalım. Yatirimimizi yapalım. Kafasinda dir boğa da başak ta. Ama İkizler öyle mi. Gününüzü gün edelim. Hayati yasayalim ani yasayalim. Özgürlükçü kafadadir. bo yüzden sen dediğimi yap. Kurtar kendini. İkizlerle senin gitmez
teşekkürler gerçekten harikasın
Rica ederim yaren. Yardımcı olabildiysem ne mutlu..
Sadece peki yazdı
Onca ayrılık konusmasina
Zamana bırak elbet döner o sana bak görürsün sakın yazma bu süreçte engelleme de story paylaş hayatına bak onu hiç umursama zaten olursa yine olursunuz olmazsa nasibin kaderin değilmiş dersin
Konuşuyor yemin etti aldatmadigina dair
Nilda. Bir tartışma üzerine mi ayrilma mesaji yazdın. Yoksa durduk yere mi?
Hayır uzun süredir yazmiyordu
Tamam
Hayatindan seni dibe çeken insanları cikarmadikca asla yukselemezsin. Yaninda olduğunda sana iyi gelen insanların karşına çıkması için yüklerden kurtulmalisin. Tebrikler Nilda. Yolun açık olsun. Sen doğrusunu yaptın. Bundan sonrası bu doğruyu surdurebilme çabası
Haklısınız çok Haklısınız ama ben ayrılmak istedim o yine kalmak için yazdı yazacağını ayrılma konuşması yine dibe vurdu benimle görüşmek istediğini söyledi
Sessizce gitseydim bunlar olmazdı belki
Ve konuşarak seni ikna etti galiba. Ve bir işe yaramadi. Yine başladığın yerdesin. Öyle mi?
Bunlarin çenesi güçlüdür. Konuşa konuşa ikna ederler ki
Evet ama bu defa öyle olmayacak ben şartları koyacam yoksa yoluma bakacam yoruldum
İkizler seni gerçekten yorar. Koy sartlari ama sartlara uymaz o. O sinirlar içinde yasayamaz ki. Ama sen de diyorsun ki o kaliplara uymayacagi belli. Yapamayacagi belli. En azindan ona uymadiginda benim de bahanem hazır olur. Tekmeyi başarım. Vijdanim rahat olur. Sonuçta ben ona son bir şans vermiş oldum. Hadi bakalım hayırlısı olsun hakkında
Haklısınız ikizler hiç bir zaman adam olmayacaktı ve oda öyle benim verdiğim değer karşısında hiç bir şey o ve vazgeçtim ondan artık ayrılık mesajı falanda olmayacak bir daha sessizce gitmek çünkü ayrılık mesajıyla sadece kanıyorum bitti ona bile değmiyor ne hali varsa onu görsün benden bu kadar.
Nilda. Hakkinda hayırlısı olsun. Toksik bir iliskiden çıktın. Tabi bı boşluğu olur. Sonuçta bi alışkanlık var. Ama biraz sabredebilirsen rahatligini hissetmeye baslarsin. Yukselenini öğren bu arada. Sana Uygun karakteri tesbit edelim. Senin için en Uygun karakter başak. Ama yükselen çok daha önemli.
Yukselenimi doğum saatimi belirliyor onu bilmiyorum sanırım hiç bilmeyecem
Evet 1 saat araligi seklinde bilebilirsen tesbit etme ihtimalimiz yüksek
O zaman bilmiyorum
Onu sen bilemezsin annene veya babana sorman gerekiyor. Onlar sana bı vakit verir üç aşağı 5 yukarı. Seçimini ona göre yaparsan birdaha yanlış bir seçim yapip zaman ve emek kaybı yasamazsin
Tamam sorarım ama ya annemde hatirlamazsa
Sen doğum yapsan. O kadar önemli bir konu. Nasil ve ne zaman olduğunu nasıl unutabilirsin ki. Bu unutulabilecek kadar basit bir olay değil
Ya öyle de ne bilim ben unutmam da belki yıllar sonra annelerimiz unutur hem doğru diyorsunuz iliskilerimde sadık biriyim ama işte kaybeden taraf ben oluyorum
Hani severken kaybetmek tamda bu oluyor insanlar aşkta şanslı ben biraz kaybeden kulübünde miyim acaba
Nilda beni yanlış anlamazsan istersen Instagram üzerinden sohbete devam edebiliriz. Bu platform uzerinden pek akıcı konusulmuyor. Bide burayı gönderi sahibini falan rahatsız etmemiş oluruz. Sana daha rahat yardımcı olabilirim
eren. kolemen
Profil nasıl bisey
Nilda buldun sanırım.
Benim ilişkim bu yüzden bitti aynı kosi olabilir mi diye düşündüm okurken yeminle her şey aynı🤣🤣🤣
ben de ilgi gösteriyorum ama ilgimi gösterebileceğim kimse çıkmadı karsima bende de tam tersi yani bu dünya böyle ters bi yer işte
BEHZAT Ç.
Hislerine güven kalbin ne diyorsaa o odur ama şunu da söylemek isterim seven insan belli eder sevgisini (ilgisizliği bende yaşadım)
İki olasılık var
1- sevgisini belli edemiyordur
2- seni gerçekten sevmiyordur ya da kullanıyordur
Birde bence şey yap git ona ayrılalım de eğer üzülürse ya da düzeltmeye çalışırsa tamam seni seviyordur ama peki diyip ayrılmayı kabul ediyorsa sevmiyordur
Seven sevgisini içinde tutmaz illaki belli eder ilgi göstermiyorsa ilgilendiği başka biri vardır üzgünüm
Olmaz sevseydi seni sana değerli Hisetirdi hisetirmiyorsa sana değer vermiyor açıkçası
İlgi gostermeden seviyorum demesi yalan ve ilgisiz sevgi hayatta olmazz kesinliklee
Sevmiyor ilk fırsatta sana yol gösterecek ben bunu anladım
Olmaz seven erkek her znm ilgi gösterir. Seni sevmiyor başka biri vardır hayatinda
Olur ne ilgisi siz gösterin ilgiyi adamın işi del ilgi
Uzaktan ilişki ise normal gibi duruyor sıkar insanı bulusuncada ilgisiz ise ona bir şey diyemem
seni kendine bağımlı etmeye çalışıyor bence tedbirli ol
Olmaz. İlgisi olmayanın sevgisi de olmaz benceee!!!
Karakter meselesi de olabilir ama değer veriyorsan ilgi de verirsin ya
Hayır, bana göstermediği sevgi beni ilgilendirmez ona kalsın.
Geçmiş olsun erkek olarak demek isterimki seninle evlenmes kesin bilgi
Sevgisini göstermesi daha önem. Öyle söylemekle olmaz o işler
Sevgi birazda arzulamak ile alâkalı. Belki seviyor fakat arzulalamıyordur...
İlgisiz sevgi olmaz da belki içinden seviyor olabilir ama yinede değerlendirmek lazım
İlgisiz sevgi olmaz bende bunları çok duydum sonunda ne kadar kandırıldığımı anladım
Sevgi, ilgiyi gerektirir.
Hissetirilmeyen sevginin içine s💩yım
Tuzsuz yemek yiyebilirse olur😂
Beceremiyor da olabilir olur yani
seviyo karrdesim seviyi...
Bence olmaz ilgisiz sevgi
Bence olmaz. Fıkra bu kadar.
İlgi dediğin şeyin sınırı var mı
Evet ölye oluyor... ilgili görmeyen hersey ölür...
Hayır olmaz lafa değil davranışa bakarım
bak çok basit; istese yapar...
O seni seviyor , üstüne fazla varma tırsar
İlgisiz sevgi olmaz...
İlgisiz sevda olmaz ki
Olmaz tabi ilgisi olmasi lazım
Güzel olmaz kişi ilgi olmadan yürümez anlam kilmaz
Olmaz İlgi göstereceksin
Seven insan hissettirir nokta.
Başlığı okudum direk sevmiyor
Bence öyle bi sevgi olmazzz ilgi olurdu yani
Fuccckkbuddye dönmüş olmayın🤔
Boş yapıyor seven ilgi alaka her şeyi verir
Aldatılıyorsun ve seni sevmiyor
ilgisizlik asla olmaz
normal bi durum değil
Sevmiyor. Sevse böyle yapmaz
İşin zor bacım. Kolaylıklar diliyorum
Olmaz. Bırakır gider zamanla.
Odun sen yontacaksın onu
Marangoz olarak