Siz olsanız ne yaparsınız veya böyle bir durum daha önce hiç yaşadınız mı?

Bir ilişki düşünün çok seviyorsunuz kopamıyorsunuz oda sizden kopamıyor ama anlaşamıyorsunuz hiçbir şeyiniz uymuyor zevkleriniz düşünce şekliniz hayat felsefeniz her şeyiniz uyumsuz. Sürekli tartışıyorsunuz sürekli bi tıkanıyorsunuz ayrılmak istiyorsunuz ama cesaret edemiyorsunuz çünkü düzeleceğine inanıyorsunuz karşı tarafta inanıyor ama bir gram ileriye gidemiyorsunuz bir gelecek istiyorsunuz ama karşısınıza binbir türlü engel çıkıyor her şey iyice zorlaşıyor birde üstüne kavgalarınız bitmiyor zaman geliyor birbirinizden kopuyorsunuz konuşmak istemiyorsunuz ama dayanamayıp tekrar konuşuyorsunuz. Konuşup bir şeyleri halletmek için enerjiniz artık yok çünkü iki tarafta birbirini dinlemiyor dümdüz konuşma bile kavgaya dönüşüyor

sonra bakıyorsunuz sizden uzaklaşıyor sizde ondan uzaklaşıyorsunuz sonra geri geliyor sizde geri gidiyorsunuz ve bunu siz veya o sürekli yapıyor sarmal döngüye giriyor artık fakat içinizdeki aşkı yaşayamadığınızı fark ediyorsunuz ikinizde farklı karakterlerde partnerler istiyorsunuz ama başkasından değil birbirinizden

sürekli ayrılmakla birbirinizi tehdit ediyorsunuz fakat iki tarafında lafı tehditte kalıyor. Sevildiğinizi sevdiğinizi biliyorsunuz fakat sevgininin yeterli olmadığını görüyorsunuz

İkinizde birbirinizle artık mutlu olmak istiyorsunuz özlüyorsunuz bu mutlu zamanları fakat iki tarafta yanaşmıyor

iki inatçı dik başlı kişinin ilişkisinin en güzel örneği ben kovayım o akrep diceklerim bu kadar

Siz olsanız ne yaparsınız veya böyle bir durum daha önce hiç yaşadınız mı?
Cevapla