Bir ilişki düşünün çok seviyorsunuz kopamıyorsunuz oda sizden kopamıyor ama anlaşamıyorsunuz hiçbir şeyiniz uymuyor zevkleriniz düşünce şekliniz hayat felsefeniz her şeyiniz uyumsuz. Sürekli tartışıyorsunuz sürekli bi tıkanıyorsunuz ayrılmak istiyorsunuz ama cesaret edemiyorsunuz çünkü düzeleceğine inanıyorsunuz karşı tarafta inanıyor ama bir gram ileriye gidemiyorsunuz bir gelecek istiyorsunuz ama karşısınıza binbir türlü engel çıkıyor her şey iyice zorlaşıyor birde üstüne kavgalarınız bitmiyor zaman geliyor birbirinizden kopuyorsunuz konuşmak istemiyorsunuz ama dayanamayıp tekrar konuşuyorsunuz. Konuşup bir şeyleri halletmek için enerjiniz artık yok çünkü iki tarafta birbirini dinlemiyor dümdüz konuşma bile kavgaya dönüşüyor
sonra bakıyorsunuz sizden uzaklaşıyor sizde ondan uzaklaşıyorsunuz sonra geri geliyor sizde geri gidiyorsunuz ve bunu siz veya o sürekli yapıyor sarmal döngüye giriyor artık fakat içinizdeki aşkı yaşayamadığınızı fark ediyorsunuz ikinizde farklı karakterlerde partnerler istiyorsunuz ama başkasından değil birbirinizden
sürekli ayrılmakla birbirinizi tehdit ediyorsunuz fakat iki tarafında lafı tehditte kalıyor. Sevildiğinizi sevdiğinizi biliyorsunuz fakat sevgininin yeterli olmadığını görüyorsunuz
İkinizde birbirinizle artık mutlu olmak istiyorsunuz özlüyorsunuz bu mutlu zamanları fakat iki tarafta yanaşmıyor
iki inatçı dik başlı kişinin ilişkisinin en güzel örneği ben kovayım o akrep diceklerim bu kadar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko Kuşko! 😎 Bu durum tam bir çılgınlık ama bazen hayat bize böyle oyunlar oynuyor işte. Bence burada iki tarafın gerçekten ne istediğine odaklanması lazım. Belki de bir süre ara verip kafayı toparlamak iyi gelebilir. Böylece hem sen hem de o hislerini netleştirirsiniz. Belki de dışarıdan biriyle konuşmak, bir terapist gibi, ilişkinize dair yeni bir perspektif kazandırabilir. Enerjinizi ne yönde harcadığınız çok önemli, çünkü sürekli tartışmak yerine çözüm yolları bulmaya çalışmak daha mantıklı. Sevmek ne kadar önemliyse, huzur da o kadar kıymetli, unutma! 💖 Eğer bir denge bulunamıyorsa, belki de birbirinize şans tanımaktan ziyade, geleceğinizi düşünmekte fayda var.