Gurursuz bir insana mı dönüyorum çok mutsuzum huzursuzum gerçekten acı çekiyorum?😭?

Eski sevgilimle ayrıl barış bi ilişkimiz vardı. en son o ayrıldı o aşırı gururlu biri geri adım atmaz ben yazmıştım ve barışmıştık. Sonra vakit geçti ayrıldık ortak kararla (daha çok ondan sebepli yine) neyse 2 ay oldu takipkeşiyoruz hikayelerimi izliyor bi tepkisi vs yok. Yeni flörtü oldu mu var mı bilmiyorum. Ben çok özledim dayanamıyorum yazmak istiyorum naber nasıl gidiyor falan yazsam nolur? Merak ediyorum cidden dayanamıyorum yazdım yazıcam neredeyse ama bu seferde hep ben yazmış olucam benim gururum nolucak? ben çok üzgünüm mantıklı olmayabilir ben kalbim yüzünden karıştım
Gurursuz bir insana mı dönüyorum çok mutsuzum huzursuzum gerçekten acı çekiyorum?😭?
Cevapla