Özgüvenim yerle bir kendimi begenmiyorum hic bir sey yakistiramiyorum cok mutsuzum :(?

Benim biraz kilom var baliketliligi biraz gectim yani (ama öyle sisman durmuyorum iri yapili duruyorum sarkma falan da yok kas oranim yüksek oldugu icin) ama kendimi begenmiyorum, kilo vermeye basladim spor yapiyorum devam edecegim, ama zayiflayana kadar böyle mutsuz olmak istemiyorum :(
giyecek düzgün kiyafetim yoktu, kendime güzel bir elbise aldim uzun biraz bol, daha zayif durduruyor beni, hosuma gitti severek giyorum, babam ne giysem beni bastan asaga süzüyor ya bisey diyo ya da bakislarindan anliyorum ben rahat siz oluyorum, o elbisemi giydim bugün babam bakti bana yine öyle kafasini salladi hic güzel olmamis dedi :( moralimi cok bozdu :(

Bana biraz moral verebilirmisiniz? Ne yapabilirim moralimi yüksek tutmak icin kilo verene kadar?
Güncellemeler
+1 yıl
anlayan yok ki, herkes daha sacma sorulara cevap veriyor zaten, insanin ihtiyaci oldugu zaman kimsenin umrunda olmaz.
Özgüvenim yerle bir kendimi begenmiyorum hic bir sey yakistiramiyorum cok mutsuzum :(?
Cevapla