Sevgilim yer sofrasında yemek yediği için soğudum ve ayrılmayı düşünüyorum. Haksız mıyım?

Onların evine gittim ailesiyle tanışmak için - daha önce gitmedim yanlış bir şey yaparız diye - ailesi ve kendisi yer sofrasında yemek yiyorlar... Bu devirde yer sofrası mı kaldı? Aşırı soğudum... Ayrılmayı düşünüyorum! Haksız mıyım?
Haklısın
Haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim yer sofrasında yemek yediği için soğudum ve ayrılmayı düşünüyorum. Haksız mıyım?
Cevapla