3.5 yıldır nişanlıyız fikirlerinizi alıyım?

Nişanlım askeri personel. Ciddi soruyorum ciddi cevap verir misiniz ( özellikle kızlar cevap verirse sevinirim)
3.5 yıldır nişanlıyız.. 1.5 ay sonra nikâhımız var. Ama nişanlım bu aralar bana karşı çok istekli izin alıp benim yanıma gelip o şeyi yaşamak istiyor. Güveniyorum ama 1.5 ay kaldı nikahtan sonra desemde dinlemiyor. Bu aralar sıkıntılarım var. Beni kaybetmekten korktuğunu ve benim onun eşi olduğunu bilmek ve hissetmek istiyor eğer onu yaparsak ayrılmayacağımızın ve birbirimizze olan saygımızın daha çok artacağını söylüyor sizce ne yapmalıyım.
3.5 yıldır nişanlıyız fikirlerinizi alıyım?
Cevapla