Benim niye hiç kız arkadaşım olmuyo aceba tipimden kaynaklı yoksa yani artık utanıyorum yemin ediyorumki?

Benim niye hiç kız arkadaşım olmuyo aceba tipimden kaynaklı yoksa yani artık utanıyorum yemin ediyorumki?
Cevapla