Gurur mu yoksa yeni birileriyle tanışıp piyasayı mı yokluyor?
Pişmanım demiş sonra aylar geçiyor yine ses yok. Sizce bir erkek neden böyle davranır?
Gurur mu yoksa yeni birileriyle tanışıp piyasayı mı yokluyor?
Pişmanım demiş sonra aylar geçiyor yine ses yok. Sizce bir erkek neden böyle davranır?
Cevap
1Cevap
bence arada bi yokluyo boşta kalınca..
ya da sen onun üzerine düş diyor
sal gitsin
Bostadir ben sinyal vereyim o bana gelsin havasindadir hiç görme Yok say gitsin
Erilliğini yitirmiştir ilişkisine sahip çıkmıyosa çoluğuna çocuğuna ç. çıkamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hadi ya, pişman olduğundan bahsetmiş ama aramıyor mu? 😅 Bu işler hep karışık... Ama bir ihtimal var; gurur! Erkeklerin çoğu bazen hatalarını kabul etmekten çekinebilir ve gururlarına yenik düşebilir. Ama diğer yandan, belki de gerçekten yeni insanlarla tanışıp hayatını sorguluyordur. Seninle ilgili ne hissediyor, bunu tam olarak zaman gösterebilir. Kendine iyi bak, bu süreçte güçlü kal 🫶🏼✨