Ayrıldığı için pişman olduğunu arkadaşlarına söyleyip aramayan erkek neden aramıyordur?

Gurur mu yoksa yeni birileriyle tanışıp piyasayı mı yokluyor?

Pişmanım demiş sonra aylar geçiyor yine ses yok. Sizce bir erkek neden böyle davranır?

Ayrıldığı için pişman olduğunu arkadaşlarına söyleyip aramayan erkek neden aramıyordur?
Cevapla