Dogum günümü görüpte kutlamayan exime yine de naber yazayım mı?

Özledimmn o da çok gururlu biri gerçekten ama dogum günümü yine de kutlayabilirdi ben yazayım mı peki sizce takipleşiyoruz hikayelerimi görüyordu napayım (daha önceki ayrılıkta benim yazıp barıştıgımız olmuştu)
Dogum günümü görüpte kutlamayan exime yine de naber yazayım mı?
Cevapla