Ayrıldıktan sonra yazan eski eşe nasıl cevap vermeliyim?

Merhaba arkadaşlar biraz uzun olacak sorum ben eşimden ayrıldım bir bucuk ay oldu kendisi narsist biri hem aldatıldım hemde şiddete maruz kaldım kendisi bir hafta önce yazdı yalandan sohbet etmek için insanlık yapıp terslemedim ama mesafeli konuştum birşeye ihtiyacın olursa yaz falan dedi hatta bende buna gerek yok aramızda ki bütün bağ koptu dedim sonra cirkinlesti başka şeyler yazdı cevap bile vermedim bu öğlen yazmış sen benim Instagram hesabıma neden kod gönderiyorsun diye doğru mu gerçek mi bilemem ama kodu gönderen ben değilim sonra yazıyor sen benim umrumda bile değilsin diye ben yine takmadım eksik olan bir kaç eşyamı istedim önce tamam deyip tersledi akşam bakar yazarım diye bide ustune tehdit ediyor bidaha kod gelirse seninle görüşürüm diye ben buna ne yazacağımı inanın bilmiyorum bana akıl verin lütfen beynim dondu öyle bişey yazayım ki tokat gibi olsun hemde bişey diyemesin kendini çünkü bir şey sanıyor beni ezik görüyor belki de öyleyim ki daha nasıl cevap verecegimi bilmiyorum 😔

Ayrıldıktan sonra yazan eski eşe nasıl cevap vermeliyim?
Cevapla