Kadının erkekten daha fazla maaş alması ilişkide sorun mudur?

ama ben küçük bir miktardan bahsetmiyorum. mesela adam 3.000 alsın kadın 10.000 alsın ( mesela ticaretle uğraşıyor gibi düşünün ) siz bunu sorun eder miydiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
kadın hiç bir şekilde imada bulunmuyor. sorum açık siz bunu kabul eder miydiniz? kadın bunu ima ederse sorusu değil
Güncellemeler
+1 yıl
popüler soru olmuş haberim yok :) inanın bütün cevapları okudum çoğunlukla sorun olur denmiş ama en beğendiğim cevap bence herşeyi anlatıyor :) herkese teşekkürler
Kadının erkekten daha fazla maaş alması ilişkide sorun mudur?
Cevapla