Selamss:)
Sevdiğimiz insanı neden sevdiğimizi gerçekten bilemeyiz ama bazı detaylar vardır. Ve o detaylar bizi bizden alır.. Sizi sizden alan o davranışı veya özelliği nedir?
Gülüşünün sesi... Kurban olurum..

Selamss:)
Sevdiğimiz insanı neden sevdiğimizi gerçekten bilemeyiz ama bazı detaylar vardır. Ve o detaylar bizi bizden alır.. Sizi sizden alan o davranışı veya özelliği nedir?
Gülüşünün sesi... Kurban olurum..

Hayatımda oluşu yeterli gelir bana zaten, ben hayatımda olacak erkeğin her bir özelliğinin bir numaralı hayranı olurum bana göre aşk enlere göre ayırım yapmaz, her özelliği "en" yapar sdfsdf 😃
şu an hayatım da kimse yok eski sevgilimden örnek vereyim duruşunu , zekası ve verdiği güven duygusunu sevmiştim ve çok merhametli bir insan oluşu beni ona aşık etmişti
Spesifik şeylerde benim ilgimi çekmiyor işte 😂😂
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Güzel kalbini 🫶
Cevap
2Cevap
Hayatımda insan yok maalesef :D
Biz hayvan mıyız 🤣
Estağfurullah Sanal da ki insanları saymıyoruz :D
Kardeş dedik bağrımıza bastık. Hayın çıktı skdndk
sdfsd :D
😂😂
Ben hakan şükür müyüm sdfsdf
Fedöcü demedim hayın dedim dkdndl
😂😂
Bir daha o pişmanlığı yaşamak istemiyorum evlenmedim ve böylesi daha iyi...
Yokluğunu 😂
Olmayan birinin neyini sevebilirim ki.
Hayatımda biri yok seveceğim özelliği de yok şu bu diyeceğim o sebeple🤣
Hayatımda kimse yok ki
Kafa dengi olmasını (yok ama🥺)
Dürüstlüğünü.. 😌
Hislerini belli etmesini, saygılı olmasını ve her konuda beni önemsemesini
Daim olsun :))
Anlayış ve olgunluğu kesinlikle
Evlenmeden önce benden daha aklı başında olsun isterdim
Öyle de oldu
Hayatımda kimse yok
Hayatımda seveceğim biri yok ✍🏻
Samimiyetini
Olmamasını.. 😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?