Engelleyeyim mi yoksa mutluyum imajı mı vereyim beni özlemesini ve aşk acısı çekmesini istiyorum önceden birisi bana aşk acısı çektirmişti ve gerçekten karşımdaki kişiyi o kadar da sevmiyordum Sadece bazı yaşanmışlıklarımız vardı ve bir anda gelişti her şey nasıl yapıyorlar bunu bilmiyorum bileniniz var mı
Arkadaşlar sizce eski sevgilime nasıl cevap vermeliyim bu mesajından sonra?
Vallahi önce pişman edeceğim şöyle süründüreceğim böyle aşk acısı çektireceğim falan gibi kötü niyetle karşı tarafa yaklaşmayı bırak. Açıkçası bu tarz bir düşünce sadece sana zarar verir. Karşı taraf gayet saygılı bir şekilde bitirmiş sana güzel dileklerde bulunmuş yaşananları arkanda bırakıp hayatına devam etmekten başka bir seçeneğin yok zaten olan şeyleri de duygusal olarak atlatmaya bak yani bu seninle ilgili bir şey karşı tarafa artık yapacağın bir şey kalmamış zaten