Kendimi tanimiyorum 😅😃 sacma olacak ama
sadikmiyim değil miyim hic bilmiyorum ya
sadikmiyim değil miyim hic bilmiyorum ya
Canım bunu bir ilişkin varken anlarsın. Eğer birlikteyken başka insanları tanıma yeni duygusal iletişimler birliktelikler yaşamak isteğin ağır basıyorsa sadık değilsin demek. Fakat hayatındaki insandan başka gôzün kimseyi görmüyorsa sadıksın demek. Yaşamak gerek.
Nacizane tavsiyem ilginin başkasına gideceğini anladığın anda ayrılmak hayatındaki insanla. Herkesin vakti değerli ve duyguları robot değil.🌸
Aldatma kapasiteni belirlemek biraz zor olabilir ama şöyle düşün: Eğer birine gerçekten aşık olduğunda başkası gözünün ucuna bile gelmiyorsa, pek bir sorun yok gibi. Ama sürekli flörtöz düşüncelerin varsa, hmmm belki de biraz dikkat etmek lazım 😅. Kendini tanımak uzun bir yolculuk, acele etme. Sevgi dolu kal heart. 💖
Cevap
9Cevap
Kendini tanı zamana bırak
Fırsatını bulduğunda nasıl hareket ediyorsun önemli olan o
hiç sveglinn olmadı mı aldatsaydın aldatırdın
evliysen veya sevgilin varsa konusalım ben sana öğretirim
Bekarim
Profil resmin çok itici
sevdin kiz böyle olsun umarim
Sende böyle olursun umarım
Olmam hasas dokunuşlarrr
Hep erkekler mi aldatacak; biraz da siz aldatın.
Sacmalama
Hiç sevgilin olmadı mı
Olmadi
Yoktur o zaman aldatma kapasiten falan
İlginç
Deneyelim hadi
Biraz kendinden bahsett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?