En yakın arkadaşımdan soğumaya başladım konuşmalı miyim yoksa hiçbir şey olmamış gibi devam mı etmeliyim?

Okul zamanı insanların arkasından konuşup yüzüne gülerdi, okulda eski sevgilim onunla konuşsa hep gülerek konuşurdu ama bana gelince hep kötülerdi, herkes onunla konuşmayı kesse hep karşı tarafı suçlar, bana kötü davranan hocalara da yalakalık yapar bana gelince arkasından konuşurdu artık napicagimi bilmiyorum ve buraya yazamadigim bircok şey bütün hareketleri bana ters geliyo
En yakın arkadaşımdan soğumaya başladım konuşmalı miyim yoksa hiçbir şey olmamış gibi devam mı etmeliyim?
Cevapla