Geçen sene FORUM İstanbul'da birine aşık oldum, onu nasıl bulurum ya?

Defacto mağazasında karşılaştık, görür görmez çarpıldık birbirimize, bakıştık uzun uzun hatta diğer müşteriler bile aramızdaki elektriği hiss etdi bi ona bi bana baktılar , sora yanımdan geçerken “pişt” dedi, ben bakmadım, sora da o kasada bişi alırken biz çıktık magazadan onu nasıl bula bilirm? çooook nadir etkilenirim birinden onu da kaybettim ne yapcam, sora 2 kere gittim tekrar ama karşılaşmadım?
Geçen sene FORUM İstanbul'da birine aşık oldum, onu nasıl bulurum ya?
Cevapla