Konuşmak isterseniz konuşuruz yorumda
Hayatımda hiç aşık olmadim ama Çocuk kıza diyor ki aşkım evdeyim hastayim diyor sonra gidiyor eski sevgilisiyle buluşuyor ya da evli bir kadın iş arkadaşıyla eşini aldatiyor ya da sevgilisi kızı dovuyor ölümle tehdit ediyor bunu aklım almıyor hayatımda hiç aşık olmadım eskiden çok şişman ve sivilceliydim kızlar asla benle konuşmazdı şimdi ise 186 cm 87 kgyim önceden 135 kgydim yüzümde sivilce yok çok kitap okudum yalnız kaldigimda sohbetim sarar ama insanlar güvenilir değil herkes menfaat için mesela güzel bir kız olsun çocuk onunla arkadaş çocuğun arkadaşı kızı elde etmek için çocuğa çok iyi davranıyor diyor ki aaa bunda bu kız var bende bu çocukla iyi davranırsam bu kizlara sahip olabilirim kafasında çok insan var 23 yaşındayım hayatımda hiç bu düşünce yapısında olmadım ahlaki olarak insanlar gitgide çok kötü yönlere yöneliyor hiç arkadaşım yok hiç sevgilim olmiycak ömrünün sonuna kadar yalnız kalicam spor yaptım kas yaptım kaliteli insanımdır karşımdaki insan konuşurken sözünü kesmem heyecan yapmam panik panik konuşmam sık boğaz etmem ama gel gör ki para kimde abi herkes onunla işte bende çok zengin degilim hayat adaletsiz gerçekten ve bu kötü olaylar olunca da insanlar birbirlerine güvenmez oldular ve iyi insnalarda duman gibi yok oluyor bu gorunmezligin içinde yoklar benim gibi neyse gaybi Allah bilir ama durumun şartlarına göre önlem almak lazım hayatımda hiç sevgilim olmadı ve olmiycakta umudum kalmadı: (
Hayatımda hiç aşık olmadim ama Çocuk kıza diyor ki aşkım evdeyim hastayim diyor sonra gidiyor eski sevgilisiyle buluşuyor ya da evli bir kadın iş arkadaşıyla eşini aldatiyor ya da sevgilisi kızı dovuyor ölümle tehdit ediyor bunu aklım almıyor hayatımda hiç aşık olmadım eskiden çok şişman ve sivilceliydim kızlar asla benle konuşmazdı şimdi ise 186 cm 87 kgyim önceden 135 kgydim yüzümde sivilce yok çok kitap okudum yalnız kaldigimda sohbetim sarar ama insanlar güvenilir değil herkes menfaat için mesela güzel bir kız olsun çocuk onunla arkadaş çocuğun arkadaşı kızı elde etmek için çocuğa çok iyi davranıyor diyor ki aaa bunda bu kız var bende bu çocukla iyi davranırsam bu kizlara sahip olabilirim kafasında çok insan var 23 yaşındayım hayatımda hiç bu düşünce yapısında olmadım ahlaki olarak insanlar gitgide çok kötü yönlere yöneliyor hiç arkadaşım yok hiç sevgilim olmiycak ömrünün sonuna kadar yalnız kalicam spor yaptım kas yaptım kaliteli insanımdır karşımdaki insan konuşurken sözünü kesmem heyecan yapmam panik panik konuşmam sık boğaz etmem ama gel gör ki para kimde abi herkes onunla işte bende çok zengin degilim hayat adaletsiz gerçekten ve bu kötü olaylar olunca da insanlar birbirlerine güvenmez oldular ve iyi insnalarda duman gibi yok oluyor bu gorunmezligin içinde yoklar benim gibi neyse gaybi Allah bilir ama durumun şartlarına göre önlem almak lazım hayatımda hiç sevgilim olmadı ve olmiycakta umudum kalmadı: (
Güncellemeler
1 yıl
Ama zengin olsam domusuk şişko domuz olsam herkes bakardı kibar ve fitim anlayışlıyim severim adam gibi gözüm başkasında olmaz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey, neler yaşamışsın be! Gözün korkmuş doğal olarak. Ama hiç umutsuz olma. Şu anki halinle kendine gösterdiğin özen gerçekten takdire şayan 👏 Kendine güven, sen önce kendini sev, sonra aşk gelir zaten.
Unutma, herkes menfaatçi değil. Doğru kişiyi bulmak sabır işi. Bu arada, ne tarz kitaplar okuyorsun? Kitap okumayı seviyorsan, belki ortak ilgi alanlarından biriyle tanışma şansın artar 📚😊 Rahatla, biraz sosyalleş, kendine ve insanlara zaman tanı. Eminim sen de hak ettiğin mutluluğu bulursun. 🌟❤️