Uyumami bile etkiledi bu devirde çok zormuş doğru birini bulmak
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
maalesef öyle sadece uyku düzeni değil tüm hayatını etkikeyen bir durum
Sende de mi etki yapıyor bazen..
Bende belirli bir süre uzun etki yarattı artık yaratmıyor diyebilrim
Belkide biraz hissizlestirdi seni bu süreç.. zor ya herkes yorumlarda o kadar mantikci ki. Ask mantık işi olsaydi ask, sevgi bir duygu olmazdi. Hayır benimde aklım var bende bazen mantığımı dinliyorum ama insanlar öyle bir yorum yapıyor ki hiç umut etmemişler, hiç hayal kurmamış hiç hayal kırıklığı yaşamamış gibiler
Herkes bu yollarda bir şeyler yaşadığı için belli bir noktadan sonra tamamen Mantıklı hareket edebiliyor ve bunları da bir fikir olarak belirtiyor Aslında elbette umutlu ettiler hayalde kurdular hayal kırıklığı da yaşadılar Belki de bunları yaşamamak için nacizane bir tavsiye gibi düşünülebilir Ama dediğin gibi aşk Mantık işi değildir zaten aşkım İlk soluğu maalesef mantığında son soluğudur
Evet benimde yasanmisligim var bende mantığımı yer yer öne alırım, aşk hayatında dahi limitlerim var, ama yukarıda birisi bana yaptığı üslup, hay senin de ruhunun da. Hak ediyorsunuz. Yani bunlar normal insan değil bende şu sitede kullanmayı biraktirirlar insana, tuhaf
Her yerde olduğu gibi burada da iyi veya kötü insanlar var Sana tavsiyem olumsuz bir şeyleri görüp de bir şeylerden vazgeçmemen yani siteyi kullanmanı bıraktıracak bir durum yok bu tarz yorum yapanlar her yerde olacaktır Ama unutma boş tenekenin sesi çok çıkar
Evet doğru söylüyorsun ben bu siteyi on yıla yakın oldu ara ara bırakıyorum mesguliyetler dolayısı ile unutuyorum, sonra geri giriyorum, baya eskiden biliyorum yani burayı. Aslında güzel bir site. İnstagram da kapanınca insanı oyalıyor bazen fikir alıp veriyorsun
Benim de 5 veya 6 yıl oldu Ara ara giriyorum bazen iyi sarıyor sürekli giriyorum bazen de öylesine duruyor iyi birini bulduktan sonra evet Fikir alışverişi veya dertleşme için güzel bir platform Hatta bazen can sıkıntısına da girip biraz kafa dağıtabiliyorsun
Evet öyle, bilinçli insan da var cahil de var işte, bazı insanları takmamak lazım sadece
Görmezden gelmek en güzeli sanıyorum ben öyle yapıyorum tartışmasına bile girmem kaldı ki zaten kişi bir bilemedin iki yorumda kişiliğini belli ediyor
Evet doğru mesela sana hiç kırılmadım, insandan insana gerçek hayatta da fark var sadece burada değil maalesef. Sen kaç yaşındasın nerede yaşıyorsun
32 yaşındayım ben ayvalıktayım sen?
Çünkü kırıcı bir yorumda bulunmadım o yüzdendir sanırım, kimden ne çıkacağı belli olmuyor artık günümüz insanlarında, dil başka söylem başka düşünce başka olabiliyor insana rastgelmek önemli bence
Evet üslup önemli bazen aynı şeyi hem kaba hem nazik dile getirebilirsin seçim insana kalmış. Ben Bandırma'da okuyorum Adana'da yaşıyorum 24 yaşındayım ben de
Ne güzel, Üslub önemli bence de bu arada, bölüm nedir peki?
Ben medya ve iletişim okuyorum, sen çalışıyor musun senin mesleğin ne
Tarım ticaretle uğraşıyorum ben de
Anladım yani çiftçi gibi bir şey mi
Yani onun gibi evet :)
Anladım güzelmiş
Öyledir sezonluk olarak gittiği için şu an tatil yapıyorum biraz daha öyle diyim :)
Ah anladım siz her dönem çalışmıyorsunuz doğru, zaman zaman
Ne güzel iyi tatiller
Teşekkürler ediyorum siz de tatildesiniz sanıyorum size de iyi tatiller :)
Ben tatildeydim buraya taşınmaya döndüm, Bandırma içi başka bir yerden suanki yere
Şu an neredesiniz ki?
Bandırma. Canakkaleden geldim, İstanbul Çanakkale gezdim biraz ama tekrar gideceğim İstanbul'a birkaç güne ordan da ailemin yanına bir süre için
Güzel bi rota oluşturmuşsun gezmek için, İstanbul kalabalığı o insan ve araç yoğunluğu, her yerin bina olmasından sonra çanakkale nefes almak için gerçekten iyi biyer :)
Ordanda istikamet adana o halde :)
Ben İstanbul'a aşığım 🥹 düzenli ve sürekli oraya giderim
Evet orada iki gece kalıp Adana'ya aileme gideceğim tatile gidecekler kedimize bakmam lazim
Ben de pek sevemedim bi türlü :)
Anladım :)
Sen sakinlik seviyorsun galiba ben büyük şehir severim
Fazla metropol sevmiyorum sıkıyor beni doğru İstanbul a gittiğim de 1 ay kilyos ta kaldım o hengamelere girmemek için ben biraz daha denize kıyısı olan küçük yerleri seviyorum bence yani sakinliği :)
İstanbuldaki hareket eğlence aktivite de biryerde yok ama ben sakinlik severim ama biryerden sonra eğlenceli şeyler değişik şeyler hareket kalabalık ararim
Deniz kıyısı bende çok seviyorum
İstanbul da kimin ne olduğunu pek bilmediğimden sevmiyorum aynı eğkence aktivite İzmir de var mesela kordon alsancak bana daha iyi gelir, burası zaten yazın alabildiğine kalabalık, eğlence mekanları, ara sokak meyhaneleri, ve ya clublar falan var yani daha olmadı az gelse yine İzmir 2 saat yazın kalabalık kışın sakin biyerdir, denize kıyısı olması ise benim için büyük avantaj :)
Evet oranın da ayrı güzellikleri vardır tabiki
Aslında bu ülke de her yerin kendine has büyüleyici bir güzelliği var bence :)
Katılıyorum öyle gerçekten coğrafyası guzel
Aynen öyle 😊
Kırka yakın yorum yapmışız 😂
Ooo bu 44 olmuş 😂
Hahah evet sohbetin güzel :)
Teşekkür ederim valla senin de öyle :)
Teşekkür ederimm
Rica ederim 😊 😊
Soru yuda beğendim süper soru seçilsin seçilmediyse 😁
Hahah teşekkür ederiiim, istersen özelden yazabiliriz iyi bir arkadaşsın sorun olmaz benim için
Olur tabi ki :)
Birimiz gizliden çıkmalı ama ve ben çıkamam galiba 😅 sen cikarsan yazarım sana ama
Aa dur çıkayım 😂
İlgilenmiyor seninle belli ki insan aramaz mi 5 dk cok. sacma hele ki sen musaitken sabaha kadar konuşması lazim her fırsatta ilgi göstermesi lazım
madem böyle bir ilişkin var kendine neden acı cektırıyorsun?
İlişki bile denemez flört. Ve bana diyor ciddi ilişki istemiyorum. Ben bu adamla aylarca konuştum hiç böyle biri degildi noldu buna zaman ayırmaz ilgisiz oldu böyle değildi, ciddi ilişki de istemiyorum diyor..
İnsan bağ kuruyor işte ama yüz vermiyorum artık cikaricam hayatimdan acım geçer yavaş yavaş.. napayım böyle olmasaydi o da
sen onun ne düşündüğünü merak edeceğine neden ben bu haldeyim neden bu hale düştüm diye düşün acıdım sana...
Neden çünkü ben hisleri olan bir insanım. O ise hissiz, o halde bana romantizm yapabilecek bir insan. Adil değil yaptığı hiçbirsey.
hisleri olan birisi değilsin kendini kandırma. ben acı konusurum ama gerceklerı söylerim. kendisine ihanet eden kendisini bu duruma düşüren cepte görülen kadın kadın değildir acizdir kusura bakma. hala da bunları anlatırken ki algına üzülüyorum. yazık ömrüne yazık 8 yılına en kötusude bu 8 yılı kendın harap etmişsin
8 yıl olmadı ki flörtüz biz
Aciz değilim üzülen bir insanim. Bugün ona ayrılık mesaji attım. Ama benim bir ruhum var etkilenen..
3 gündür cizim yapıyorum kafam gıttı 8 platte göre göre kafamı 8 le bozdum
Sorun yok
hay senın de ruhunun da kendını bu duruma dusuren sensın ula sen karsı taraf her zaman el ogludur anlamıyor musun o senı dusunmeden senın kendını dusunup hareket etmen gerektı
Duygularım olduğu için üzgünüm ebedi böyle değildi bana.. sonradan. Toparlayacagim ama bugün ona ciddi resmi davrandım hatta ayrılık mesaji attım pek oralı olmadı ama
hak ediyorsunuz ya valla yazık kendınıze dusmansınız
Yani herşeyde dört dörtlük herkes bu aşk şarkıları neden var herkes çok mantıklı direkt mantığını dinliyor valla
Bence sen daha fazla yazma bana , bı konuşma şekline bak yok hay senin de, ruhunun da , ne demek bu, yazık kendinize falan , siz hiç sevmeyin, hiç umut etmeyin, ben mantığımı kullanırım ama benim mantığım hayatımda duygularımı her zaman silip atamaz. Hislerimle de var oluyorum. Dozunu ben ayarlarım ben sınırlarım , bu son mesajım çünkü siz empatik yoksunu olarak bu sitede boş yere mesaj yazmayın. İnsan olmak ile robot olmanın farkını bilmiyorsunuz
Herkes doğru insanı bulmak istiyor ama kimse doğru insan olmak için çabalamıyor.
Ben doğru insan olduğuma inan ama uyumlu olduğum için
Doğru birini bulmak gerçekten çok zor
Aşk acısı kolay değil
Nası bu kadar etki etti anlamadım
Hisler
Kesinlikle.. dikkatli olmali
Sabah uyanınca düşün bunlari
Niye uyumuyorsunuz
İşte problemli iliski
Ne alaka 1-2 saat tartısın sonra uyuyun
Biliyor musun o benim flörtüm eskiden saatlerce benle konuşurdu şu an ciddi ilişki istem diyor günde beş dk aramiyor
Ciddiye binince oyle olur , iyi seçim yap iste
Yok ciddi de değil diyor ciddi ilişki istemiyorum
Bugün ayrılık mesaji attım oralı olmadı resmen başka bişi yazdi
Eee sen naptin
Senin bu ilgine boyle yapmış yazık
İş kötü gecti annem hasta dedi ne diyim.. geçmiş olsun dedim.. ne istediğini bilmiyor çok yoruldum
Yazar misn
Neden
Doğru evet
Bu yüzden pek ilişki yapmiyorum hatta hiç
İlişkin düzgün olsa uyuyor olurdun zaten.
Doğru kız bulamiyorum bende
Evet yaa
Saçmalama
Anlayabiliyorum
Buyur yardımcı olurum elimden geldiğince istersen
İlişkin sorunlu mu yani anlamadım
Evet o benim aylarca konuştuğum flörtüm ve bana diyor ciddi ilişki istemiyorum eskiden bana günde saatlerini verirdi şimdi beş dk aramiyor
Arzuluyor musun onu
Nwden kuzu noldu
Ayril mk