Erkek arkadaşım dövmelerim olduğu için beni yargılıyor?

Göğüsümün üstünde , boynuma doğru bir dövme var. Suyu temsil eden bi sembol. Bunu çok gençkken yaptırmıştım. Erkek arladaşımın o dövmeye ilk yorumu bir insan neden orasına dövme yaptırırki ya olmuştu. İşler ilişkide ciddiye bindikçe o dövme ile birlikte geçmişime dair en ufak şey bile problem oldu ve sürekli bugüne taşınır oldu. Şimdide abisine bassetmiş ve abiside normal bir insan orasına neden dövme yaptırırki yorumu yapmış. Aile yapısı aşırı muhafazakar. Fakat ufak bir dövme yüzünden bu denli eleştiriyo maruz kalıyor olmak canımı sıkıyor. 20 yaşındayken doğaya ve doğayı temsil eden sembolik işaretlere aşırı ilgim vardı ve yaptırdım. şu an yaptırmazdım. Ama ozaman öyleydi. Bu beni kötü, karaktersiz , namussuz, kalitesiz bir insan yapmıyorki. Neden yani nedenn?

Erkek arkadaşım dövmelerim olduğu için beni yargılıyor?
Cevapla