Aşık olduğum kişi beni sevsin diye dua ediyorum yanlışmı yapıyorum ( yazan herkese +1)?

beni sevmiyor başkasından yeni ayrıldı ondan öncede dua ediyordum aynı sınıftayız onun tüm ödevlerini yaptım kalem aldım durumum iyi olmadıgı halde sizce dua ile sevebilirmi çok çaba gösterdim hem Mevlananın bir sözü var ( birini seviyorsanız ALLAHTAN isteyin kalpler ALLAHIN elindedir ) sizce dua etmeye devam etmelimiyim severmi sabırla istersem

Aşık olduğum kişi beni sevsin diye dua ediyorum yanlışmı yapıyorum ( yazan herkese +1)?
Cevapla