Yaşımdan küçük erkekleri daha çok seviyorum (Maximum 5 yaş fark olcak fazlası kötü bence)
Olgun erkekler herşeyi yaşamış hayatını rayına oturtmuş oluyor ve kaç kızla ne yaşadı bilemem ama yaşı küçük çıtır olanlar öyle değil (yeni nesil hızlı biliyorum ama hepsi değil) bunu bazılarına deyince de çocukla mı uğraşacaksın diyor evet uğraşcam gerektiğinde manita olurum kanka olurum abla olurum sevgililik bu zaten yani ama işte yaşı büyük kız ister mi erkekler onu bilemem tabi düşünceniz nedir siz büyük kızla sevgili olur musunuz?
Olgun erkekler herşeyi yaşamış hayatını rayına oturtmuş oluyor ve kaç kızla ne yaşadı bilemem ama yaşı küçük çıtır olanlar öyle değil (yeni nesil hızlı biliyorum ama hepsi değil) bunu bazılarına deyince de çocukla mı uğraşacaksın diyor evet uğraşcam gerektiğinde manita olurum kanka olurum abla olurum sevgililik bu zaten yani ama işte yaşı büyük kız ister mi erkekler onu bilemem tabi düşünceniz nedir siz büyük kızla sevgili olur musunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer