Küçük erkek sevmem garip mi?

Yaşımdan küçük erkekleri daha çok seviyorum (Maximum 5 yaş fark olcak fazlası kötü bence)
Olgun erkekler herşeyi yaşamış hayatını rayına oturtmuş oluyor ve kaç kızla ne yaşadı bilemem ama yaşı küçük çıtır olanlar öyle değil (yeni nesil hızlı biliyorum ama hepsi değil) bunu bazılarına deyince de çocukla mı uğraşacaksın diyor evet uğraşcam gerektiğinde manita olurum kanka olurum abla olurum sevgililik bu zaten yani ama işte yaşı büyük kız ister mi erkekler onu bilemem tabi düşünceniz nedir siz büyük kızla sevgili olur musunuz?
Küçük erkek sevmem garip mi?
Cevapla