Selamss,
Bu bir rüya mı? Hala uyuyor muyum yoksa¿

Selamss,
Bu bir rüya mı? Hala uyuyor muyum yoksa¿

Evet, bazen rüya ile gerçek arasındaki o ince çizgide uyandığımda, sevdiğimi yanımda sanarak bir anlık mutluluk hissettiğim oldu. Sonra gerçeğe dönmek, o anın aslında bir rüya olduğunu anlamak, karmaşık duygular yaratıyor. Bu, insanın hem rüyanın etkisinde kaldığı hem de gerçekliğe yavaşça döndüğü anlardan biri. Hala uyuyor muyum diye sorguladığım zamanlar da olmuştur.
Selam,
Evet uyandım. Rüyamda görmüştüm onu yorgana sarılmışım ya dedim sevgilim bu gece gelmiş birlikte uyumuşuz diye düşündüm, baktım yorganmış. Nasıl üzüldüm ama, bu duygu çok güzel. Şu an sevgilim veya sevdiğim yok. Bakalımm olursa yeniden bu duyguyu yaşamak isterdim.
Çok güzel ve bir o kadar da iç acıtan bir duygu. :D
Valla öyle 😂
Olmuştu böylesi şeyler tabii
Orası tartışmaya kapalı
Teşekkür ederim 🥳
Gerçeğini diliyorum 🙂
Cevap
3Cevap
Sevdiğim yanımda uyanıyorum zannetmiyorum 😂
Hayır sevdiğim birisi olmadı çünkü rüyamda bile görmüyorum.
Yanında uyumadığım birinin varlığını nasıl sanayım yanımda? 🙄🙄
Oluyor öyle şeyler.
Hayır ama kardeşim yanımda sanıp uyandığım ve yanımda olduğunu göremeyip üzüldüğüm çok oldu
Off abi bilmiyorum da sen çok fena aşık olmuşsun inşallah üzülmezsin ikidir sorularını görüyorum
Offf hemde çok ayrılık sürecinde daha çok olurdu bu 😌😌 şimdi tabi alıştık olmuyor artık
Evet çok garip bir şeydi gerçek mi rüya mı anlamadığım bir şeydi
Yok o kadar seviye atlayamadım daha
Evet uyanmıştım
Hayır ama onun hayali ile uyudum
Yok kanka olmadı
Harbiden öyle oluyor 😂
Tam tersi olmuştu 😅
Yanımdaymış ama ben yok sanarak uyanmıştım 😅 bu da kötü bir his.
Yok öyle değil.
İş var diyorum iş 😅
Hayır 🤔
Evet uyandım rüyamda da gördüm.
Yoo uyanmadım öyle
Hayır
Hayır.
Hayr olmadı
olmadı : )
olmustu evett
Uzak mesafe ilişkisi yaşayanlar bilir 1
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?