Bu zamana kadar hiç sevdiğinizi haykırdınız mı?

Bence insanlar sevdiğine rahatlıkla sevdiğini söylemeli... Bazen insanin içinden yaramaz çocuklar misali yuksek bir tepeye çıkıp, ya da kalabalık içerisinde sevdiğini haykırmak ister...

Ben böyle bir durumda asla etrafimdaki insanlardan utanmam ve çekinmem ne hissediyorsam öyle davranırım... Ve avazım çıktığı kadar sevdiğimi haykırmak isterim...


Mutlu huzurlu geceleriniz olsun canlar...🌹☺😍🙂
Bu zamana kadar hiç sevdiğinizi haykırdınız mı?
Cevapla