Başka şehirden sizin için gelen kişiyi eker misiniz?

Ortak tartışma gruplarında tanıştıgım kişiyle felsefe konusunda baya iyi anlaştık ve sohbetimi sevdi sandım yoksa niye benden 1 2 saat uzaklıkta bile olsa gelip kahve içeriz geri dönerim demezdi ama ben de bunu baya büyük bişey olarak gördüm megerse daha 15 20 saatlik yol gittigi bile oluyormuş kız görmek için her yere yolculuk edebilyor yani faf arasında ögrendim bunu. Ben de yok kalsın dedim ama bugün gelmiş ve mesaj atmış ama ölü taklidi yapıyorum görüşmicem ayıp mı

Başka şehirden sizin için gelen kişiyi eker misiniz?
Cevapla