Erkekler bi kıza sarılınca ne hissediyorsunuz?

Eski sevgilim aklıma geldi buluştugumuz günlerde sureklı sarılmak isterdı. Vedalaşırken dur gitme bi kere daha sarılcam diyordu. Acaba tamamen duygusal olarak iyi hissettirdiği için miydi yoksa sarılınca bedenim temas ediyor ya göğüsler falan o yüzden miydi diye düşünüyorum
Erkekler bi kıza sarılınca ne hissediyorsunuz?
Cevapla