Neden hep çapkın erkekler beni en çok heyecanlandırıyor ve mutlu ediyor?

Onlar çok daha güzel sevgimi besliyor ama bir o kadar da üzüyor... Yine çapkın çıkabilme olasılığı olan biriyle birlikteyim.. bana evlilik düşünmediğini söyledi gelecekten beklentilerinde.. Ama aslında onu aylardır tanıyorum dürüst birisi kötü biri değil.. acaba his besledikce fikri degisir mi bana değer veriyor ve hep dürüst. İlk buluşmayı bile yapmadık daha , beş gün sonra buluşacağız.. daha iyiye gider mi her şey ne düşünüyorsunuz?

Neden hep çapkın erkekler beni en çok heyecanlandırıyor ve mutlu ediyor?
Cevapla