AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Ayrılmak için vahiy mi bekliyorsun aşkım
Geçmekten çok seviyorum ama Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
O da diğer kıza bakmıyor o zmn sizin ilişki baştan yaş tahtalı
Nasıl yani
İkinizde silin exleri
Eski pek eskimemiş gibi
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Eski sevgilisi ne diye kayıtlı
"Zehrammmm"dite kayıtlı
Diye
Sende ayrılmıyorsun helal olsun
Eski sevgilisi olduğuna emin miyiz?
Evet orası öyle ama yani bilmiyorum
Kesinlikle ayrılma sebebi..
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Şimdi o ayrı o ayrı..
“Zehramm”, diye kayıt etmiş sonuçta..
Senin eski sevgilinin numarası olması “arkadaş olarak görsende”, doğru olmaya bilir. Bundan rahatsız olduğunuda dile getire bilir. Birbirinize saygılı olmaya mecbursunuz ötesi yok yani, yoksa ayrılık yakındır..
Tabikide benim yaptığımı doğru değil ama ben asla başka gözle bakmıyorum sevgilimde yanımda numarayı silip engelledi ama güvenmiyorun
Rehberde o şekilde kalmıştır belkide
Silmemiş olması akılsızlığından..
Bide hisslerine güven
O seni şaşırtmıyacak💕
Sevgi ile kal..
Nasıl kaydettiğine bağlı olarak değişen Bi durum.
Beni kendi adımla kaydetmiş kızı "zehrammmm" diye kaydetmiş
Oo vaziyet... Fena. Ne yapacağını biliyorsun zaten. Benim bir şey söylememe gerek yok.
E kusura bakmayın da çü ş artık adam ağzına alınamayacak her türlü küfrü haketmiş Zehra’m diye kayıtlı biri bence eski sevgiliden çok fazlasıdır kendine saygın varsa suratına tükürmezsin bile
Ve hala kayıtlı öyle mi?
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Zoruna giden eski sevgilisinin hala aynı biçimde kayıtlı olması ve seni de adınla kayıt etmesi doğru muyum? Bu çok incitici bir hareket bence onun seni bırakmasını bekleme güçlü ol onu bırakma cesaretini kendinde göster
Evet öyle ama ben yinede çok seviyorum onu işte sonra numarayı engelleyip sildi
Belki silecek kadar önemsemiyordur kendi eximden biliyorum her kızı meldam zeynebim aşkım canım cicim kayıt edip öylece tuttuğu için emin ol ben onda hala bu AşkımMm 💕 şekilde kayıtlıyımdur 😂😂çünkü üşenir silmezdi belki seninki de öyledir
inşallah öyledir
Ne zamandır birliktesiniz
Yaklaşık 1 yıldır tanışıyoruz 4-5 aydır sevgiliyiz bunun yanında ayrıl-barışta oldu
Hm gel gitli ilişki demek ki hakkınızda hayırlısı
Evet onu seviyor unutamamış
Kızla uzun ilişkisi bile olmadı telefonunda Gördüğümde unutmuşum dedi yanımda numarayı engelleyip sildi
Bence biraz bekle daha iyi olur
Bilmiyorum.
şu an onun aklında eskilerden birşeyler kalmış belli. Ancak biran önce hayal aleminden çıkması gerek. Baktın devam ediyor ayrıl. Hadi bazı insanlar her zaman milleti adı soyadı ile kaydediyor onlardan biri olsa dert etme derdim ama bu buzdağının görünen yüzü
Yani kızla çok uzun bi ilişkisi bile olmadı Gördüğümde neden silmedin mesajlari dedim unutmuşum dedi nasıl unutursun dedim vallahi unutmuşum dedi sonra engelleyip sildi numarayı
Doğru söylüyor olabilir sen yinede dikkatli ol
Ve trip atıp durma ona güvendiğini vs söyle elbet bu tuzağa düşüp bir yerden açık verecektir dikkatsiz davranıp
Yani ben sana güvenmiyorum dedim WhatsAbımı veriyimmi dedi
Bence dediğimi yap. Eğer ben birine güvenmeyesem değil wp sinde dolaşmayı PC sindeki verilere bile ulaşırım mesele sen arayıp kendini yorma eğer bir yanlış yapmış ise bırak sana doğru gelsin 😂ava düşen balık misali
Diyelim ki enişte sağlam çıktı ve yanlış yapmamış olsun ozaman da boşuna sinir sitres den kurulmuş olursun 🤷♂️sakin kal
Haklısın öyle yaparimmm
Hadi görüşürüz Allah a emanet ol umarım bir problem çıkmaz
Engelledi
Derken?
Engelledi beni
Knk fazlamı üstüne gittin ne olduda engelledi
Hayır hiç birsey demedim durduk yere engelledi kıza dönmüştür
Nedenini öğrenmek aklında soru işareti kalmasın. Ardından yoluna bak 🤷♂️ eğer aldatıyor ise canını sıkma düşünsene birde onunla evlenmişsin🤮iyi tarafından bak bu tür şeylere. degersiz insanlar için kendini üzme
Hahhaha 2 numara sen oluyorsun 😂😂
@Klavera kesinlikle öyle bacım vallahi
Ee kızlar zaten öyle değil mi, erkek milli olunca gider arkadaşlarına anlatır goygoy geçer yürü be koçum kim tutar seni diye gazlanır aynısını kadın yapsa kimseye anlatamaz, hele annesiymiş babasıymış imkansız anne şöyle çocuk var onunla yattık ne yapayım diye sorsa evden atarlar kızı.
Cemal Süreya'nın da dediği gibi;
Sevişti bir bakir ile bakire. Erkeğe milli dediler, kadına hayat kadını.
Fa. hi. şe yazacaktım sansürlemiş
Aman be artık hiç takmıyorum böyle düşünen erkek düşüncesini belli ediyorsa direkt salmak, uzaklaşmak lazım dünyada o kadar medeni erkek dururken.
Kesinlikle katılıyorum 👏🏻
Siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? Ulan espiri ile söylemiş bir şeyi nerelere çektiniz
Gideyim de teomanın f*hişe şarkısını dinleyeyim "Sordum niye sattın bedenini, dedi elimdeki sadece buydu. Niye sattın vücudunuuu dedi ki daha mı kötü satmaktan ruhumuuu"
Bumu yani ay ne büyük dert aman yarabbim
Yok dedeni seviyor sjsjjs
Olabilir
Ne diye kaydetmiş
"Zehrammmmm" diye kaydetmiş
Büyük sıkıntı
Iste sonra numarayı engelleyip sildi
Ergenlikte olur oyle seyler
Fotoğraftaki kızın adı ne
Çok güzel ya ne acaba adı
Hangi kızın?
Soruna bak
KS kendisi koyuyor anasayfada var
Evet
Yara bandi olarak kullanilmayin da
Şimdi bu benim içimi yiyor
Ayril bence
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Onada seni eski sevgilim diye tanistirmistir kesin
Nasıl yani
Rehberde gormedinmi eski sevgilisini nasil kaydettigini o da gormustur
işte gördüm Beni kendi adımla kızı ise " Zehrammmmm" diye kaydetmiş sonra numarayı engelleyip sildi
Yaninda sonra kaydetmediginden eminmisin
Yani yanımda kaydetmedi
Yarı bandı online
🥲🥲🥲
Eski sevgilisini ne olarak kaydetmiş?
Beni kendi adımla kaydetmiş kızı" zehrammmmm" diye kayıtlı
Ayy benim exin exinin de adı zehraydı. Şansa bak snnansnz
Ayrıl bence direk konuşma hiç
Yallah eskisine
Döner mi
Evet ayrılma sebebi sevgilim demen bile hata
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Yaptığı yanlış bir şey yol ver yakınken ondan bir şey olmaz
Sever
Sever mi
Bırakma sevgilini
Bırakmıyımmı
Beraber kal sevgilinle
Kesinlikle ayrılma sebe5
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Ben bir erkek olarak diyorum ki "Ayrıl".
İnan bana bunu laf olsun diye söylemiyorum. Bir erkeğin en iyi başka erkekler bilir.
Ama gerçekten çok seviyorum
Heba olmak istiyorsan sen bilirsin.
H eee
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Eski sevgilisi niye kayıtlı bacım
"Zehrammmm" diye kayıtlı
Lan silse ya
Neden öyle diye sor
işte sordum unutmuşum dedim nasıl unutursun dedim vallaha unuttum dedi sonrada yanımda numarayı engelleyip sildi
Yok evlenme sebebi
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Olabilir
E yuh yaniii bacim gormuyomusun
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Zehraaa. mmm diye kaydetmis kizi senle beraberken bile seni sevmiyor uyan yaniii
Offff öyle demeeeee
Bacim yani kendini kandirma
Benim için de öyle
Ney senin içinde öyle
Ne olarak kaydetmiş?
Beni kendi adımla kızı ise " Zehrammmmm" diye kaydetmiş
Geçmiş olsun stepne hanım. 1. değil 2. kişisin.
Yani işte sonra kızı engelleyip sildi numarasını
Yersen. Peki başka bir yerde baska bir isimle veya bir kağıtta bir dosyada kayıtlı olabilir mi? İstediği zaman engelleyip engel kaldırabilir. İstediği zaman da numarasını silip geri kaydedebilir. Görüp dutabildiğin kadarına vakıfsın Bilmem anlatabildim mi?
Bilmiyorum yani kaydetmez galiba sana güvenmiyorum dedim WhatsAbımı veriyimmi dedi sana
Tabi canım whatsapp sohbetleri silinemiyor zaten. Senin dediğin gibi olma ihtimali çok düşük ama imkansız değil. Bana kalırsa bir süre şüpheci takıl. Ama asla ipleri komle salıverme.
Hayır yani bende hesabı açık kalsın anlamında dedi
Dediğim gibi bir süre şüpheci takıl, güven sağlandığında ipleri gevşet ama asla tamamen bırakma. Her zaman çok ufak da olsa bir şüphe olsun içinde.
Tamammm teşekkür ederimm
Yok abla sen devam et 🤣
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Onunda seninde eski sevgililerinizin nuramasının rehberde olması aşırı yanlış bi durum zaten ben eski sevgilisi olan biriyle olmam şahsen. Ama sen eski sevgilisinin numarasını telefonunda kayıtlı tutan birini seviyosun garip yanlış anlama ama seni bırakıp ona gider yani çok açık.
Tam yazamadım anladın işte.😊
Gerçekten ben başka gözle bakmıyorum asla aldatmam tabi doğru bir şey demiyorum ama onun ki daha zoruma gitti benim sevgilimin eski sevgiliyle mesajlarını silmemisti ve kız "zehrammmm" diye kayıtlıydı ben ise kendi adımla kayıtlıydım ve benim eski sevgilim adı ve soyismiyle kayıtlı Gerçekten sevgilimi çok seviyorum asla ondan kopup vazgeçemiyorum suç bende mi
Bana kalırsa sende eski sevgilinin numarasını sil onada sil de silmesse sen onu sil fikir veriyorum yani zehraam ne ben buraya pp koydum diye kıskandı sen zehrammm yazısına ayrılman lazım. Benim dediğmi yap bence seviyosanız birbirinizi ikinizde silin.
Tabi bende silerim zaten asla hiç bu anlamı yok benim için işte dün sevgilim yanımda engelleyip numarayı sildi
O zaman konu bitmistir. Mutlu ilişkiler.
Kesinlikle ayrılma sebebi
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Yeniyseniz normal ya değişir zamanla
Yeni değiliz maalesef yaklaşık 1 yıldır tanışıyoruz 4-5 aydır birlikteyiz bunun yanında ayrıl-barışta oldu
Ne diye kaydetmiş
Beni kendi adımla kızı ise " Zehrammmmm" diye kaydetmiş
Şaka mısın ayrılsana
Askim gerçekten öyle olmuyor sevgim asla buna izin vermiyor önüne geçemiyorum ama Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti işte sonra numarayı engelleyip sildi.
ayrıl
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
ya önemsemeyip silmemişte olabilir bilmiyorum tanısam karakterine göre konuşurum
Işte sonra numarayı engelleyip sildi
Ayrıl gitsin
Öyle olmuyor işte
İhtimal varsa bile ayrılmaya yeter
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Sen tanıdığım briine benziyosun ama acaba o musun
Kim?
İsminin baş harfi b mi
Hayır
O zaman değilsin
Değilimdir
İyiki xeğilsin
Neden mi
Neden ki
Aklıma gelme diye
anladım
Sanman
Hayır
Hayır mı
Ayrılmak istiyorsan bahane arama
Ayrılmak istemiyorum
Ona nasil bakiosn uygulamadanmi
Yok bildiğin sevgilimin telefonunda kayıtlı gördüm
Oo kötüymüş
Yani evet üzüldüm açıkçası
Eğer çok ilerlemesiyseniz birdahha gözden geçir derim
Aramız çok iyi ama yinede beni etkiledi
Bana sağlam gelmedi cocuk
Bilmiyorum
Anladim.. istersen yazarsin detayli konuşuruz gelişme oldukca
Yazim
Sevgilin varken başkasına yazmak?
Ee ilişki her 2 taraftan güzel kardeşim sürdür bacım
Benmj?
Kıza dedm bacı mısın sen
Sevglisi varken baskasina yazmak diosnda erkek arkadaşı yoldan cikmissa napsin
Teselliyi başkasının kollarında aramasn mesela ayrılsn başkasına gitsn sevgilisi varken başkasına yazmak o……. k
Sevgilisi onunlqyken yapmis güzel kardeşim.. bu bisi yapmadi sadece fikir almak için yazdi bumu o... k oldu?
Sonuç olarak sevgilisini kınarken ona dönüştü
Neys uzatma abi haklısn tamam
Kimse bisiye donusmedi.. senin kafanın içinde dönüşüyor bisiyler okadar
Hala kafasından atamamış bence
Evet onu seviyor
Direk ayrılma konuş bunu onunla
Kızı engelleyip sildi numarasını
Güveniyor musun ona
Hayır güvenmiyorum
Güvenmiyorsan bitmiştir zaten
Bitiremiyorum yinede
O zaman sonuçlarına katlanacaksın
oha ne diye kaydetmiş
Beni kendi adımla kaydetmiş kızı" zehrammmmm" diye kayıtlı
ona hesap sordunmu ben kriz gecirirdimde senin yerinde
Bende kriz geçirdim sonra numarayı engelleyip sildi
Evet hatta eskisini silmesi lazım eski ne alaka
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Canım demekki o rahatlığı sende görmüş o sen tam tersini yapsaydın oda tersini yapardı her ne kadarda geniş gibi davranmaya görünmeye çalışmada empati kur bir yönde karşı tarafında zoruna gider
Haklısın tabiki doğru bir şey olduğunu söylemiyorum ama ben asla aldatmam veya başka bi gözle asla bakmıyorum sevgilimin eski eski sevgiliyle mesajları duruyor ve kız "zehrammmmm" diye kayıtlıydı ve ben ise kendi adımla kayitliydim ben eski sevgilimi adı ve soyismiyle kaydetmistim ve dediğim gibi başka bi niyetim yok benim
Canım niyetini anladimda o sende silmedigini görünce kendinde o rahatlığı bulmuş yani o anlamda bu durumdan rahatsız olduğunu söylersen bak gör oda seninde telefonunda kayıtlı ben bir şey diyormuyum diyecek bir şey demesede içinden geçirir bunu bu soruyu istersen bı sor dene hem rahatlarsın Hande aklındaki bu soru gider
Tamam teşekkür ederim
eski sevgilisinin kayıtlı olması bile normal değil
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Aynen a. Mk ayrıl
Ama çok seviyorum
ebesinin
🥲🥲🥲
ne zaman ayrıldılar
Onlar mı
evet askim
Valla bilmiyorum ama çok uzun olmadı sanırım
niye silmemiş şaşırtıcı, kendinden pay biç uzun bir ilişkin bitse hala o kişinin telefonunu neden silmezsin ilişki yaptığın halde? ya da en azından neden ismini değiştirmezsin?
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
ama en azından ismiyle kayıtlıdır eski sevgilin diye düşünüyorum canım.. yani hala ismini değiştirmemesi büyük bir soru işareti kolay kolay kabul etme dedimm
Ben zaten adı ve soyismiyle kaydettim ama o Beni kendi adımla kızı ise " Zehrammmmm" diye kaydetmiş
tamam işte büyük bir soru işareti bu kolay etme yara bandı olma kimsenin
işte sonra numarayı engelleyip sildi ama güvenemiyorum
evet.
Benim rehberimde eski sevgilimin numarası kayıtlı ama biz aynı okuldaydık ben ona eski sevgili gözünde bakmıyorum 4 senelik arkadaşım yani ben sevgilimi aldatmam ama yaptığı hiç hoş olmadı zoruma gitti
Gidilmiyicek şey mi bu bir kere yaptığı çok karaktersizce kendisine bile saygısı olmayan biri için çok beklentiye girme lütfen..
işte sonra numarayı yanımda engelleyip sildi
O sen gördükten sonra bir işe yaramaz, ilişki süreniz kısaysa çok bağlanma ve duygusal açıdan biraz temkinli ol
Yaklaşık 1 yıldır tanışıyoruz 4-5 aydırda sevgiliyiz ama bunun yanında ayril-barısta oldu
Anladım dengesiz ilişkiler pek saglıklı gelmiyor bana ama kimsenin iç dünyasını bilemem umarım hakkında hayırlısı olur canm
insallahhhhh
Ben ayrılırdım 😄
Evet