sevgilim kalbimi ezecek büyük laflar etti. "sana inanmıyorum, güvenmiyorum" dedi ufak bir şaka yüzünden.
kalbimi çok kırdığı için ona olan bağlılığımı kesmek istiyorum. daha fazla acı çekmek istemiyorum.
ben bağ kesince hatasını anlar mı?
sevgilim kalbimi ezecek büyük laflar etti. "sana inanmıyorum, güvenmiyorum" dedi ufak bir şaka yüzünden.
kalbimi çok kırdığı için ona olan bağlılığımı kesmek istiyorum. daha fazla acı çekmek istemiyorum.
ben bağ kesince hatasını anlar mı?
Gururunu kıracak şakalar yapmışsan normaldir. Hatası yoksa anlayacağı bir şey de olmaz. Nasıl bir şaka yaptığını bilmediğimiz için bir şey söylemek güç
gururunu kıracak bir şaka değildi bence. bak anlatıyorum. 1 aylığına şehir dışına çalışmaya gitti. dün foto gönderdi. çok tatlıydı "ısırmak istiyorum" dedim. "gel ısır" dedi. benim de aklıma komik facebook dayılarının fotoğraflı yorumları geldi. 2 tane gönderdim. birinde "sen çim ol ben inek yiyem seni ham ham" diyordu. diğerinde "işimiz gırgır gücümüz şamata bir ısırık ver çukulata" diyordu. bunlara gülüp geçeriz diye gönderdim o ise olayı uzattı. "yok vazgeçtim ısırma" falan dedi aradım sordum "hoşuma gitmedi" dedi özür diledim. ama uzatmaya devam etti ve bunları söyledi
Ne var ki bunda çok abartmış. Kız gibi gereksiz triplere girmiş. Sen peşinden koşup gönlünü almaya çalıştıkça bu küsme huyundan vazgeçmez. Ömrün onun triplerini çekmekle geçer. Gerisi sana kalmış
işte şaka gayet basit ve gülüp geçeceğiz ama öyle uzattı ki sonra bana "düşünmüyorsun hep aynı" falan demeye başladı. asıl ben yoruldum ama benim onu yorduğumu iddia ediyor. nasıl davranmalıyım şimdi?
Çocuk gibi. O nedenle çocuk gibi yaklaşacaksın. Çocuğun her istediğini yaparsan onun kölesi olursun, çocukta çok şımarık olur ve öyle büyür. Çocuğun istediği gibi davranmadığında çocuk sana küser, istediği şeyi böyle almaya çalışır. Sen çocuğun gönlünü almaya çalışırsan bu çocukta küsme huyu gelişir. Çocuk istediği şeyleri küserek elde edebildiğini gördükçe bunu huy edinir. Bu nedenle gönlünü almaya çalışmaktan vazgeçmelisin. Her küstüğünde engeli basmalısın. İstediği şeyleri böyle elde edemediğini görünce zamanla bu huyundan vazgeçtiğini göreceksin
Cevap
2Cevap
Bağ bozumunda gel işe başla 😀
Bu çalışmalar genelde işe yaramıyor
Seni terk mi etti peki
hayır ama 2 gündür bir sorun çözmeye çalışıyorum yanaşmıyor. "sen çöz, sen yaparsın" falan diyor imalı konuşuyor sonra bana "sen hiçbir şey umursamıyorsun" falan dedi. dün ona facebook dayılarının sözleriyle şaka yaptım diye olay buradan koptu. öyle saçma bir sebepten bana öyle ağır şeyler söyledi ki şimdi ona olan aşırı sevgi ve enerjim gitmesin istiyorum
Değmiyor erkekler mutlu etmiyor
Yalnız kalmak daha mantıklı
Sevsen de Sevmeyip Çok sevilsen de sonuç olarak üzülüyorsun
O yüzden yalnız kal en mantıklısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?