Beyler sevgilinize çok çirkinsin diye şaka yapıyor musunuz?

Erkek arkadaşım bana çirkinsin diye devamlı şaka yapıyor alınıyorum. Söyleyince de çirkinsin ne yapayım deyip gülüyor. Hatta bizim yıllık çekimlerimiz vardı. O gün çok güzel olmama rağmen yine çirkin olmuşsun deyip öpmüştü. Şaka yapıyordur diye düşünüyorum ama öyle midir acaba?
Beyler sevgilinize çok çirkinsin diye şaka yapıyor musunuz?
Cevapla