Yaptığım doğru çocuğum olsun bana anne desin istiyorum Allah'm hayali bile güzel 😃
Güncellemeler
1 yıl
Siz yanlış anladınız çocuk için önüne gelenle evlenmek tabikide istemem. Sadece evlilik istiyorum çocuk istiyorum seviyorum çocukları. Onu demek istedim.
Bebek yapmak için evlenmek istiyorum sizce yaptığım dogru mu?
Doğru ama her önüne gelene evet demesen iyi birini bul
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Yani mantıklı gibi geliyor çağımızda bir çok insan zaten bunun için evlenip boşanıyor. Ama şuda bir gerçek ki bir çocuk anneye ve babaya ihtiyaç duyar mecburi durumlar hariç o yüzden sevip mutlu olabileceğin biri ile evlen o çocuğuda aile ortamında büyütmeni tavsiye ederim tabi ki bu benim fikrim😊
Çocuk büyütmek sanıldığı kadar kolay değil biliyorum Başlı başına bir sorumluluk. Sürekli olarak sorumluluk sahibi biriyim bu yüzden korkmuyorum. Aslında korkmam gerek 🙂 sonuçta o benden bir parça olacak
Ne bileyim bana çok tatlı geliyorlar hayatımın kayıp parçasını doldurarak gibi
E yani yok mu hiç flörtün sevgilin vs , veya annen uzak akrabaları ile hissi konsantre olup 8. Göbekten bir akrabayı sana ayarlamaya çalışmıyor mu shshsh
18 yaşında ayarlamaya uğraştılar ben istemedim. Hem Yaşım küçüktü hemde akrabaydi bu kişi annemin teyzesinin oğlu sözde uzaktan yakından akrabalık yokmuş 😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Hayır saçmalıktır.
Doğru ama her önüne gelene evet demesen iyi birini bul
Yani mantıklı gibi geliyor çağımızda bir çok insan zaten bunun için evlenip boşanıyor. Ama şuda bir gerçek ki bir çocuk anneye ve babaya ihtiyaç duyar mecburi durumlar hariç o yüzden sevip mutlu olabileceğin biri ile evlen o çocuğuda aile ortamında büyütmeni tavsiye ederim tabi ki bu benim fikrim😊
Evlenmenin başka amacı yok zaten yoksa hiçbir erkek evlenerek hayatını mahvetmez
Shshshsh insanlar çıldırmış resmen
Her yerde de sen yenisin galiba bu sitede😃
Evet yeniyim 4 sene oldu shshsh
Çok yenisin bellii Allah kurtarsın bu siteye giren bi daha çıkamıyor 😂
Eğlenceli buluyorum ya , garip sorular okudukça mutlu oluyorum , garip bulduklarıma da yorum yapıyorum 😂😂
Seni mutlu edebiliyorsak ne mutlu bize o zaman 😂
Gerçekten kendini anne olmaya hazır hissediyor musun?
Çocuk büyütmek sanıldığı kadar kolay değil biliyorum Başlı başına bir sorumluluk. Sürekli olarak sorumluluk sahibi biriyim bu yüzden korkmuyorum. Aslında korkmam gerek 🙂 sonuçta o benden bir parça olacak
Ne bileyim bana çok tatlı geliyorlar hayatımın kayıp parçasını doldurarak gibi
Gerçekten o kadar uzak ki bu hisler , maddi durumun nasıl peki yani çalışıyor musun , sonuçta çocuk sahibi olmak aynı zamanda maddiyat istiyor.
Çalışıyorum kendi işimiz
E yani yok mu hiç flörtün sevgilin vs , veya annen uzak akrabaları ile hissi konsantre olup 8. Göbekten bir akrabayı sana ayarlamaya çalışmıyor mu shshsh
18 yaşında ayarlamaya uğraştılar ben istemedim. Hem Yaşım küçüktü hemde akrabaydi bu kişi annemin teyzesinin oğlu sözde uzaktan yakından akrabalık yokmuş 😂😂
Şimdi kaç oldun?
26 yaşındayım
Zaman hızlı akmış demek ki :) doğulu musunuz
Hayır doğma büyüme bursa
Heh bi an Kürt sandım shshsh
genelde kürtler böyle 😂😂
Evet tam olarak öyle erken yaşta evlendirirler 18 dediğinde oraya gitti aklım
Yanlış yere gitmiş aklın Marmarayi geçmiş 😂
Evliliğin amacı o zaten
Kocanin kim oldugu önemli degil mi😄
Yaşın genç inşallah nasip olur
Bende çok istiyorum bebiş
Doğru. Bebek için evlenilir zaten.
Gel yapayım anne seni 🤣🤣
Döndür kendine sok sen anne ol
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Senin ben hayaline tüküremm
nasip olur bir gün İnşaAllah
hayır doğru değil.
Hayir
evett
Evlennnn 😅😂😂😂
Çok zekisin ya
🙄🙄
Trollerrrrr
Hayırlısı.
degil
Yardımcı olayimmm