AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
Bence yol ver gitsin. İntikam işe yaramaz. Zaten seni önemsememiş.
Aldatmanın intikamı olmaz. Ama intikap hırsıyla hareket edersen ondna farkın kalmaz
Aynı durumu yaşıyoruz. Bende benimkinden intikam almak istiyorum aklımda bir fikir var. Nerede yaşıyorsun?
Peki sen evli misin bekar mı,
Bekarım
Anladım,
Dövdürt ishskshdje
Kime sjsjsjs
Kiz ben senin cevreni mi biliyorum sanki bul birilerini jzhskshdh
Hayatından çıkartıp kendi yoluna bak. O yokmuş ve hiç olmamış gibi tanımazlıktan gelmek alacağın en iyi intikamdır.
Arkandayizzz beter et onu , bence onu ailesine tanidiklarina rezil et elinde bir şeyler varsa
Bu soruya neden bu kadar yakışıklı adamlar gelmiş hayret😂😂 İntikam alma bebeğim karma halledecek 🌸 Benimde başıma geldi oradan biliyorum
en güzel intikam sadece yaşattığının aynısını yaşamasını istemek ve onun için efor sarf etmemek… Biliyorum belkide için içini yiyordur fakat gerçek bu hayatına öyle ya da böyle devam et en güzel intikam budur.
İçindeki o yanan ateşi anlıyorum ama en iyi intikam onu unutup hayatını yaşaman intikam almaya değecek biri değil sevseydi aldatmazdi kendi cezasını kendi bulur o merak etme
Onu hayatımdan çıkar affetme inşallah onuda aldatırlar
Amman öyle biri için adım atmana değmez o saatten sonra kurtulmuşsun ona bak erkekler biraz zalak oluyor sonradan düşüyor jeton pişman oluyorlar bu arada ne kadardır birlikteydiniz
Kimse istemez bunu yaşamayı :( Onunla bir daha muhatap olma ve asla düşünme, boş ver ve önüne bak, sevmediğin halde başkasıyla olup intikam alırsan kendine zarar.
şu an çok öfkelisin bu çok normal ama intikam alıcam hırsıyla yanlış yollara gidebilirsin biraz zamanın geçmesini bekle inan bana çok değil sen birsey yapmasan bile o senin ayağına gelecek.
edemezsin potansiyel olduğunu sanmıyorum sende hem aldatıldıysan öyle çokta iyi deilsindir ya da iyi zıplayamıyorsundur sevin haklı senden daha iyi zıplayan varsa ona geçmiştir
Aldatan kişinin pişman olduğunu düşünmek sadece filmlerde olur. Ama yine de sen bir şeyler yapmak istiyorsan sadece yeni biri ile hızlıca bir ilişkiye başlaman yeterli.
bence bu yapılmamalı daha sonradan daha kötü sonuçlarda olabilir.
Bazı iyi insanlar bazılarının hikayesinde kötü insanlardır.
tabiki öyle ama yarayı kapatmak için başkası belkide daha derin yara açabilir böyle durumlarda dikkatli olmak gerekir benim gözümden mutlaka bir süre kimseye bulaşmamalıdır…sizi bilmem
Sen bulaşma, üzülen sen olursun.
Ona neden aldattığını sordun mu? Sadece konuşmuş sonuçta. İntikm almakta çocukça yoluna bak bence.
Güzel giyin süslen değişim yap
Onun için kılımı bile kıpırdatmam daha
Onun için degil kendin için yani saçlarını boyat biraz estetik yap giyimini değiştir sonra köpek gibi peşinden koşsun o pişman olsun sen değil
Umursamaz hayatına bakar daha mutlu yaşarsan o zaman pişman olur. Yani onu unutur onsuz da mutlu olursan.
Profil fotoğrafın çok iyi
Teşekkür.
Rica ederim mesaj atmak istedim. Maalesef:(
maalesef 😔
Sebep?
Onuda sen aldat en yakin arkadasiyla
Hayatta yapmam
Yani en azindan konusmus gbi yapıp kiskandirabilirsin
Hayır böyle bir şeyi kendime yakıştıramam yoluna bakmak en iyisi
O zaman kendini uzmeden takmadan devam 🌹
Sakın ol öfkeli bir şekilde yanlış yapma
Ne yapmam lazım? Gönderme yapmam doğru mu sence bu durumda
Yanlış olur bence
Ondan ayrıl ve Allaha havale et en güzel intikam
Alma intikam falan yeni nirini bul mutlu ol al sana intikam beni hiç sevmemiş ben bir hata yaptım diye hemen başkasını bulmuş diye tribe girsin.
Eğer seni aldattiysa umursamıyordur zaten istediğin kadar kıskandirsan da umrunda olmaz takmayip görmezden gelmen daha cok işe yarar 💪
Umursama, hayatına devam et, çok mutlu ol (değilsende öyleymiş gibi davran). senin gözünde hiçbir değeri yokmuş gibi davran, görmezden gel.
En iyi intikam bırakıp gitmektir onunla uğraşacak kadar değer verme
En yakın arkadasi ya da varsa abisi kardeşiyle sevgili ol
belkide sevgilin başka bir kızı senden daha güzel bulmuştur
Ohooo
Geçti artık
Ablam kendi hayatına bak kariyer yap uzaktan izlesin seni zaten pişman olur karaktersiz
Tepkisizlik en büyük cezadır. Sen kendini yordukça onu ödüllendireceksin.
Adres ver gidelim öldürelim başka türlü geçmez hırsın 😂
Hayatına devam et ve mutlu ol, muhtemelen seni iyi görmek onun için yeterince can sıkıcı olacaktır.
En iyi intikam görmezden gelmek. Ben yaptım 1 yıl oldu hâlâ kapıma çiçek yolluyor
Aldatmış ise senle bir bağı yoktur ne yaparsan yap üzülmez
Tüm çevresine duyur utanç içinde kalsın tabi yüzü varsa
aldatilanlar aldatanlari asla unutmaz hep acısı kalır
Unut o yeterince pişman olur zaten. Görmezden gel. Unutulmayı kimse sevmez.
Sende başka erkekle konuş intikam al ya da başka erkekle foto çek görsün kısasa kısas
Unut umursama görmezden gel en büyük intikam karşı tarafı umursamamak ve görmezden gelmektir
Anlatarak intikam almak istiyorsan ondan aşağı bir yanın olmaz
Anlatarak mı, neyi?
Aldatarak mı demeye çalıştın?
İntikam deyince ben aldatabileceğini düşündüğüm için o yüzden onu demek istedim ama yanlış yazmışım
intikam almak zamanini alacaktir en iyisi zaman kaybi yasamaktansa hadi ordan cekmek
Pişman et o zaman
Pişman etmekten vazgeçtim
Neden
Umursamamak hayatıma bakmak en mantıklısı bu gibi geldi
Senin kararın
Kimle aldattı yatmis mi baskasiyla
Hayır konuşmuş sadece
Adam aldatmış sen intikam alsan ne fayda pişman olacak olsaydı aldatmazdı seni
Aynen öyle
@yenidenask123 teşekkür ederim
Aldatmak insanın kendini kandırmasıdır.
Bence umursamayın asla hayatınıza bakın intikam almakla olmuyor bu işler ben cok pişmanım suanda bilseydim hıc umursamadan bırakıp giderdim
Allah bol bol dua et bana yasattiiklirinin aynısını yaşasın de ve zaten genel de aldatilincs mutlu olmuyorlar aksi takdir de pişman oluyorlar
Sessiz kal görmezden gel
Mutlu olursan intikamını almış olursun
Bunun intikamı yok 🖤
Allaha havale et en sağlam kapı
En yakın arkadaşlarından birisiyle aldat
Yok artık
Ne yok artık
Var tatlım varr
Ohaa yani
İntikam böyle alınır
Askeri uzman konuştu :))
boş ver intikam alınır zaten merak etme
Intikam almak sana zarar verir
Hayatını mutlu olacağın birini al ((:
Onu takmamam en büyük intikamın olur
Hiç bişey olmamış gibi hayatına devam et
ona kınadığını söyle üzülsün
nasil ya anamadim bu yaptin yorumdan?
@Hilªl seni beni aldattığın için kınıyorum diyecek oda bu arkadaş o arkadaşı kınadığı için aldatan kişi üzülecek ve intikamını almış olacak
daha açıklayıcı yazayım mı :D
Hahahah mantiklimiş anladım sağol
@Hilªl rica ederim ne demek
aday olabiliri. kullan beni istedigin gibi
Hiç bir sey onu pişman etmez siz kızlar öyle sanıyosunuz kendinzle karşstırösyın