İslerim hep gec oluyor ya da bir terslik ortaya cikiyor , buyu mu yoksa kader mi?

Kadersel yasantimda her isim gec oluyor hep tersliklerle yuzlesiyorum , acaba buyu mu var diye de dusunmeye basladim , bu kadar terslikte bir acayip durum var son donemlerde 3 kisiyi tanidim ama bazi iyi huylarima ragmen (burada kendimi ovmek istemem) onlarla sevgili olamadik cunku akillari eski sevgilerindeydi (kizlar zamaninda baskadiyla iliski yasamis kisilerdi o yuzden ayrilmislar). baktigimda gecmisim cok temiz ayrica kizlardan guzel olmama ragmen olmadi, niye boyle terslik iluyor. Guzellik, ahlak, iyi birisi olmak , eglenveli olmak yetmiyor mu? yoksa kader mi?
İslerim hep gec oluyor ya da bir terslik ortaya cikiyor , buyu mu yoksa kader mi?
Cevapla