Eşimle çocuğumuz olsun istiyoruz. Sizce ardı ardına mı yapılmalı 3 çocuk yoksa arada birkaç yıl olmalı mı?

Eşimle maddi durumumuz iyi türkiyede yaşamıyoruz evleneli 2 sene oldu ve artık çocuk istiyoruz ikimizde çok seviyoruz. sizce ardı ardına mı daha iyi olur hepsi aynı anda büyür hem çocuklar büyüdükten sonra vucumda kendini toparlar yoksa aralarında birkaç sene olmalı mı?

yaşlar 28-30

Eşimle çocuğumuz olsun istiyoruz. Sizce ardı ardına mı yapılmalı 3 çocuk yoksa arada birkaç yıl olmalı mı?
Cevapla