Erkeklerin ayrılık sonrası umursamıyorum tavırları?

Sevgilimle 3 gün önce ayrıldık. Ayrılan taraf benim ama hata onun. İlk sevgilisiyim ve sevgili ola bilmek için aylarca peşimden koştu Fazla seviyor ilgi veriyordu (7 aylık ilişki) Ama 3 gündür kötü olduğuna dair sezgi sezmedim Hemen kabullendi ayrılığı Normal devam ediyor hayatına Sizce gerçekten sevmediği için mi böyle yoksa başka bir şey mi var?

Erkeklerin ayrılık sonrası umursamıyorum tavırları?
Cevapla