Sizce erkekler niye ayrılık sonrası umursamaz oluyor?

Sanki hiç hayatında olmamışım peşimden gelmesini acı çekmesini istemiyorum ama hemen başka kızlara yazması sirayla kız eklemesi gezip tozuyor sanki hiç bir şey yaşamamış gibi yapmasını anlamıyorum böyle davranan erkekler hiç mi sevmemiştir oysaki sanki o daha çok sevdi gibi öyle sanmıştım meğer
dün bir resmini gördüm öyle mutlu gözüküyordu ki demekki hiç sevmemiş
Sizce erkekler niye ayrılık sonrası umursamaz oluyor?
Cevapla