Niyetimiz ne sizce 😂😂😂
Taş gibisin güzelsin neden yani müzeye mi koyucan demi
Niyetimiz ne sizce 😂😂😂
Taş gibisin güzelsin neden yani müzeye mi koyucan demi
"Sana çok yakışmaya bilir herkes gibi olmak"
Şu sonuç ile karşılaşmak en yüksek olası dır. "Ulan bilseydim Şuna ADAM demek için kelimelerin bu kadar kifayetsiz olacağını"
Herkes çok zevk alacağını zannederek yaşadığı andan sonra başka, başka tutarsız hisseler edinir.
"Kadının hası erkeğin gönlünü kaldırır"
"Unutma her insan kendi kusurları ile mükemmel insan arar"
"Sorun; Alacağımızın değerin de ne vereceğiz?"
"Dostum bir düşünsene şu gördüğümüz çakıl taşları elmas kadar değerli SAYILSAYDI?"
"Erkek Bey efendi değil Adam olur ise! Kadının Hanım efendi olur."
"Bir Kadının karakteri Konsomatris ise Dünya pavyonu olur."
... vs
Beğeni butonu tecavüze uğradı ben tarafından ❤️ eline sağlık çok güzel yazmissin
"Kadına basit diye değer biçen; insan sarrafı değildir. O; Ciğeri beş para etmez alçak, şerefsizin önde gidenidir."
yüksek ve beğeniniz için asıl ben teşekkür ederim, Bilir misiniz ya da Duymuşsunuz dur belki. "Erkekler der ki "Ulan şu Dünya' ya kadın gelmek varmış dı" derler. Niye ve ne için böyle derler?
Başkalarını bilmem de ben; Bu Dünya'ya kadın olarak gelse idim erkek lerin birçoğu belki de "güzel kardeşim" karakterini yaşamazlar dı.
Belli bir süreden sonra bu zevki neden daha önce tatmadım diye üzülerek zevk alamadan geçmesin bence. Tabiki herkesle de olunmaz ama en azından yaşın doğruysa bu hormonlar alev alev yakar insanı
Cevap
16Cevap
Elmasta kıymetlidir ama kutuda saklanır yavrum. Kıymetli her şey saklanır. Taş gibi olduğun kesin😉
Yavrun sana kurban olsun ddjd
Ölürüm lan
Madem o kadar iyisin kuruyup gitme sende bir başına?😄
Abi o gülüs ne kurban olam gün ışığım söndü 😂😂
Senin gibi kendimizi halka arz etmiyoruz 😂
Skddkkdkd
Önce sevgiye doy sonra bunun cevabına ulaşırsın
34 yaşındaysan hormonların cirit atıp, ters takla attırıyordur bebeeeeek bebeeeek diye. Normaldir
Biliyosun bu işleri 😂😂
Sen yine de buzdolabında dondurduğun ufak suları ihmal etme. Alev alırsan kullanırsın.
Şu Suriyelileri alın basimizdan 😂
tamam
Tercihler ve tercihler
Tenden önce ruh diyenlerdenim abi napalim
Tercihini yaşamaya devam
Doğru diyenlerdensin önceliğimiz belli
Kesinlikle
Tursumu kurcamm ldsoslxxk
sana sormak lazım asıl neden böyle :D
keyfini çıkar zevkine bakkk
Herkesin kendi bedeni kendi kararı.
ulan alev alevsindir şimdi sen
Offf sorma 🔥
o ateşi söndürmek bize nasip olsaydı keşke
🤣 Bence rastgelelerdense müze iyi
Biri suna Türkçeyi öğretsin Suriyeli sanırım , 😂
Ne alaka 😳
Yazdığını bir oku 😂
Açık açık yazmak istemediğimden öyle yazdım. Ortalık malı olunacağına müzeye kaldırılma düşüncesi daha mantıklı ve sağlıklı bence.
E ego ağırlık yapmıyor mu taşırken?
Yaw ne alaka insanın kendi beğenmesi kötü bir şey mi
Kendini beğenmek kendini * mi oluyor tam olarak? Ahshshshshhs
Ahaaahahah kendimi bir kendime layik görüyorum napim 😂😂😂😂😂
İyi madem. Kendini bana layık görürsen korkmamız gerekiyor anlaşılan ahahshshs
Oldu mu şimdi bu djddjdjj
Bilemiyorum inan bilemiyorum
İnceden bir korktum ahahahshshs sonrasında bi lan? Acaba mı dedim ama hafiften gelen bildirim ürkütüyor ahahshzhz
😂😂 guzelmisn
Bi görmek lazım bakalım öyle misin
Niyetin bozuk zaten
Kesin 100 kilo biseysindie
Valla 50 yım 😂
Hayrına bana ver sevap işlemiş olursun fhjfv
Aplan olacak yastayim utan
50 kilo abla olmaz altımda ezilirsin hdjd ablam yavaş diye diye
Kalbimin iç sesi 😊
Benim te cigerimin iç sesi 😂
Benim ufaklıkta aynı görüşte 😂
Elini eskitiiyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?