Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılSelams ✌️ hayır hiç olmadı zaten bir insanı sevmiyorsam ben direk yüzüne söylüyorum. çünkü net olmak ve başta direk bunu belirtmek yeterli. eğer çok seviyorsam da zaten önce kaybetmemek için elimden geleni yaparım. ister arkadaş ister sevgili olsun.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Oldu maalesef.
Kısa bir süre geçtiğinde anlatmaya çalıştım ama görmesi gerekti bende gösterdim her iki taraf için daha kolay oldu biraz küfür yedim ama sonunda hakverdi.😀
Evli çocuklu şu an, mutlu mesut olsun.119 Yorumla- 1 yıl
Sayende yuva kurmuş shsj
- 1 yıl
Negatif açısı nedir bunun :D
- 1 yıl
Aaa ayıp be ayıp :D ne alakası varsa
- 1 yıl
O her zaman ve her kişi için geçerli değil :D aklında öyle kalmasın
- 1 yıl
Hep varsayımlarla olmaz o iş, bu öyledir şu da kesin böyledir :D ben cinsimi tanırım okey?
- 1 yıl
Kmw ve neye göre doğru :D
- 1 yıl
O da benim problemim :D
- 1 yıl
Ummadığın taş :D
- 1 yıl
Ama uykum var :D
- 1 yıl
🙏
- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
1 yılBen. netim biterse biter bende
12 Yorumla- 1 yıl
Tesekkur ederim canım benim
- 1 yıl
Rica ederim gecekuşusu ✌️
Çok önceleri hatırlamıyorum ama uzun zamandır istediğim de istemediğim de bellidir. Hissettiğim neyse dışarıya direkt onu yansıtırım ve söylerim. .
12 Yorumla- 1 yıl
🌸
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Selamlar! 🙋♀️ Ya, evet, böyle ayrılmalar var. Bazen kalbimizle savaşmak zor oluyor, değil mi? Kendini soğutmak da bir taktik ama genelde işe pek yaramıyor. Görsel de baya romantik, kalpler sarsılabilir burada! 💔 Bence en iyisi dürüst olup açıkça konuşmak. Sevgi dolu bir ayrılık belki de en iyisidir. 🌟
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
54
Cevap
42Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Evet çokça, arkadaş olarak da aynı şekilde! 😅
İlişkiye başlamadan ofsayt görüp uzaklaşmak uzaklaştırmak için...10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
1 yılOldu maalesef ne kadar sevsem de olmayacağımız belliydi şu an benden nefret ediyor ama canı sağolsun 😇
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Evet oldu bunu denemek zorunda kaldım
10 YorumlaYok onu yapmadım ama ilgi duyan bir kaç hanfendiye yaptım 😥
18 Yorumla- 1 yıl
Püüüh sana
- 1 yıl
Öyle yapınca hiç üzülmemişlerdir djdj
- 1 yıl
O denli soğudular yani shsj
- 1 yıl
He acımız da büyük :D
1 yılŞey şimdi bu erkekler çok uzatan kadınları sevmiyor ya beynini şişirmeye çalıştığım oldu ama bu metot soğutmuyor bir şeyi yanlış yaptım sanırım 🤔
212 Yorumla- 1 yıl
Dırdır gibi mi
- 1 yıl
Yaptığımı hatırlıyor gibiyim saçmalayayım da soğusun falan hafızamda var ama net değil 😂😂
- 1 yıl
Kıskandırmak işe yarıyor shdj
- 1 yıl
Ekime kadar soğusun ya aman 😂😂
- 1 yıl
Bazı erkekler kıskanmıyormuş soğuyormuş evet onu öğrenmiş bulunduk
- 1 yıl
😁 kıskanıp ellerinden bir şey gelmeyince soğuyorlar
- 1 yıl
Üşüttüysek içeri girsin sürtmesin çok orada burada benim problemim mi * gibi dolaşmasın 😂😂
- 1 yıl
S. Rtükk
- 1 yıl
Küfür mü ettin sen ahdhajdhsha
- 1 yıl
Yoo küfür değil o
- 1 yıl
Peki :D
- 1 yıl
😂😂
1 yılAyrılmak için kötü huylarımı sıralayıp daha çok aşık olmasına neden olduklarım oldu.
Kadınları anlamak mümkün değil.
129 Yorumla- 1 yıl
Kötü adam sevenlere denk gelmişsin djd
- 1 yıl
Genelde de öyledir ya, hep kötüleri severiz. Günaydın sosyetic
- 1 yıl
Günaydın:) kötü olduğunu bilsen sever misin acaba
- 1 yıl
Severim ben :D
- 1 yıl
Mazoşist kaba adam
- 1 yıl
Boşuna façalı değiliz sosyetic
- 1 yıl
😁
- 1 yıl
ahahaha
- 1 yıl
Didişemedin bugün besbelli :D
- 1 yıl
Didişmeyi istemiyorum, sulh içinde geçsin istiyorum :D Yoksa tam sikletimsin.
- 1 yıl
Dur, külahımı bulayım ona anlat sen :D
- 1 yıl
ahaha rüküş, kim bilir külah nasıldır
- 1 yıl
O da rüküşşş
- 1 yıl
Nazar değmesin :D
- 1 yıl
Kem gözünü de al git, değmez :D
- 1 yıl
ahahaha her zamanki gibi yanlışsın. Şaşır bakıyorum sana :D Gözüm hiç değmez benim, kalbim pirupak :D
- 1 yıl
Niye gözler şaşı oldu işte, kem gözlü olduğundan :D çarpılmışsın.
- 1 yıl
ahaha ya o rüküşlüğünden senin.
- 1 yıl
Hadi ordan ayakkabısı çirkin
- 1 yıl
ahahaha aklında yer etmiş :D Şimdikiler çok havalı :)
- 1 yıl
Benim rüküşlüğüm de senin aklında :D şimdikiler pembe mi sjfj
- 1 yıl
Kalmayacak gibi değil ki :D Beyaz ahaha
- 1 yıl
Çamura batarsın da inşallah :D
- 1 yıl
ahahaha bu mevsimde mi sosyetic :D
- 1 yıl
Batarsın da görürüz, belki birileri bir yerleri suladı :D ne biliyon
- 1 yıl
Batarsam mutlaka anarım seni :D
- 1 yıl
Tabii, ona ne şüphe :D sosyetic beni uyarmıştı ama dinlemedim, vah ben nerelere gidem bu odun kafamı nerelere vuram diye dövün
- 1 yıl
ahahaha dövünmemi beklemek hata olur :D
- 1 yıl
Dövünmemek için kendini zorladığın andaki surat ifadeni merak etmekteyim :D
Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Dürüst oluyorum ayrılmakta zorlanmadım hiç :D
110 Yorumla- 1 yıl
İnanmış gibi yapalım bari 😄
- 1 yıl
Napiiim ya, dürüstüm en azından shdjs
- 1 yıl
Bak ya, “inanmadım” debelen dur şimdi :D
- 1 yıl
Ne günah işledim :D
- 1 yıl
Daha büyük günahlarım da vardır :D o pek sırıtmaz onların arasında
1 yılEvet oldu ama sorun şu ki soğutmaya çalışırken daha çok bağlandı
18 Yorumla- 1 yıl
Hıı tabii öylesi de var 🙄
- 1 yıl
Başaramadım yani kısacası 🙄
- 1 yıl
Hâlâ devam eden bir şey sanırım
- 1 yıl
Ben soğudum onu soğutamadım hani bambaşka birine döndü ama yok yani ben de bitti
- 1 yıl
İstediğin kişiye mi döndü :)
- 1 yıl
Evet aynen öyle oldu
- 1 yıl
Ama soğunca ısınmak mümkün değil, hiç kendini buna zorlama
- 1 yıl
Yok zaten zorlamıyorum, vicdansız da dedi benden bu kadar kolay vazgeçtin hani seviyordun bu mu senin sevgin neler neler yani sevgime bile sen bu kadar mı sevdin falan dedi ama kimse bilemez ne kadar sevdiğimi kendi kendine bitirdi çabalasaydı şu an o olurdu ama no çaba bende bay bay dedim
1 yılBirini aşkla sevdiysem bu eziyeti kendime de ona da yapmam, direkt severim, sevilirim, insanın bana göre en büyük pişmanlığı yaşayabileceği hâlde reddettiği karşılıklı aşk ve güven duygusu olur.. Âşıksam dünyayı satarım cidden..
20 Yorumla
1 yılOlmadı çıkarmak istediğimi çıkardım, çıkmak isteyene kapının anahtarını verdim👾
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Evet yaptım. Ayrılıklarda kötü şeyler yaşanmadığım, kavga etmediğim için zor olmuştu. Soğutmak için yapmadığım şeyleri yapmışım gibi gösterdim. 🙄
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
1 yılbence denenmemesi gereken bir yöntem çünkü sen soğutmaya çalıştıkça tam tersi oluyor genelde 😂😂 iyisi mi dürüst davranıp senden ayrılıyorum de, daha kolay ve kesin sonuç veren bir yöntem bu 🥸
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Evet ama nedeni ayrılmakta zorlanmam değildi karşımdakinin benden ayrılmak istemediği için duygusal olarak beni zorbalamasıydı
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılOhooo çoook yaptım ama ayrılmakta zorlamdigim için değil kadınlar genelde ayrilacam denilince kabullenemiyor ve saplantı haline getirebiliyor ondan
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılPeşimden gelmeye çalışanları zırhımla savuşturmuşluğum var ama psikopatlara denk gelmedim Allah’tan. Bir iki pişşttta , hoştt’a kaçtılar
10 Yorumla
1 yılDirekt ayrılırım sadece eskiden başıma bela birisi vardı benden soğusun diye hiç olmadığım biriymiş gibi davranıyordum
10 YorumlaSevdiğim adama bunu yapmam bana yapılırsa da ters teper insan gibi sebebini açıklayıp ayrılabilir herkes durumu dramatize etmenin anlamı yok
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Maalesef
Sonrasında çok pişman oldum karşıdaki insana büyük kötülük ya20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Hayır olmadı ama arkadaş olarak soğuduğum vardı mesafe koydum.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHayır ben ayrılmak istiyorsam net bir şekilde söylerim. Soğutmaya çalışmak alçakça bana yapılmasını istemem direk söylemesi daha uygun. Herkeste yapıyormuş
10 Yorumla
1 yılGül dalında herkes yolunda der geçeriz bahaneye gerek yok.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı.
1 yılYalan konuşmak istemiyorum. Yaptığım oldu evet ama mecburdum.
10 Yorumla Olmadı çünkü hayatında sadece bir kişi tek oldu
10 YorumlaGenelde direkt ayrılıyorum ama ondan öncesi kendimden nefret ettiriyorum
10 Yorumla
1 yılErgence bir davranış. Olgun insan dürüstçe konuşup bitirir. Sonra kendi yoluna gider.
10 Yorumla
1 yılHayır ayrılmak için hep bir sebep oldu ama kendimden soğutma gibi çabam olmadı.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Bunu denedim ama yapamadım. Benlik birsey değilmiş.
10 YorumlaÇift kişilik olmadım hiç hayatın hiçbir yerinde
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBu aralar tamda onu uygulamaya çalışıyorum ayrılamıyorum
10 YorumlaEvet olmuştu ama yine soğumamıştı çocuk 🤣
18 Yorumla- 1 yıl
Niye ters tepiyor, sorun nerde :D
- 1 yıl
Birileri bazılarına artık kaçan kovalanır devri kapandı desin ddjs
- 1 yıl
Ben demem, sen de chsj
- 1 yıl
😮💨😮💨
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılYani diyorsun ki pisleştiğin oldu mu kdkdd
15 Yorumla- 1 yıl
İilakii
- 1 yıl
Yok, illa ki :D
- 1 yıl
O kadar rol yapamıyorum ya 😃beceremem ben neyse onu söylerim doğallığımdan ödüm vermem beni bilenler bilir zaten dkk
- 1 yıl
:D mecbur kalınca yapabiliyorsun djdj
- 1 yıl
Zaten karşındakini biraz tanıyorsan insanın rol yaptığı belli oluyor
Ve yaşadım bunu gençlik yıllarımda sjsjs yemedi yani skdkdd
Ben her zaman söylerim.
Neydi o demirden korkan trene binmez. Trenden korkan demir tutmaz. Gibi birşeydi öyle bir şeyim işte ben 💛🩵😄
10 Yorumla
1 yılOlmadı desem yalan olur
14 Yorumla- 1 yıl
Mucjx djdjs :D yaptık yaptık
- 1 yıl
Bunu da yaptık :D
- 1 yıl
Eh olsun o kadar, iyilik yapma tarzımız dhdjs
- 1 yıl
Melek gibiyiz be mübarekkk jsnsjsns
Oldu hatta biz leyla ile mecnun degiliz dedik o şu an evli ben bekar
10 Yorumla
1 yılSiteyle ilgili bir şey soracağım mesaj atar mısınız
00 Yorumla
1 yılEvet bunu sürekli yapıyorum. Çok iyi oluyor
10 YorumlaOlmadı ama ilgimi çeken biri oldu.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. yaşandı hemde en kralı zalldlckckfoaalsmş
10 YorumlaSoğutmaya gerek yok diye düşünüyorum
10 Yorumla
1 yıl4-5 kere ayni b.. u yemisligim var evet
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı. yani ara sıra bazen çoğu zaman sık sık
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Hayır yapmadım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
1 yılOlmadı , direkt söylerim ben
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Hiç öyle bir şeyim olmadı 😂
10 Yorumla
1 yılAnlamıyorsa soğutmaya çalışırım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılHayır direk ayrıldım.
10 Yorumla Soğutma uygulama kadar m@l bişey yok
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 741 cevap paylaştı.
1 yılOlmuştu. İlgiyi azaltmıştım.
10 Yorumla
1 yılAşiret bebesine uyguladım bu tarifeyi.
10 YorumlaEvet çoğu kişide öyle yaptım
10 Yorumla
1 yılOlmadı. Ayrılırsam bitmiştir o an.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u 1 yılKaraktersiz insanların işidir o. Yapmadım.
10 Yorumla
1 yılEvet yaptm ciddi ilişkm vardı bitti işte
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
1 yılHiç öyle sahte rollere gerek yok
10 Yorumla
1 yılOlmadı rabbim kşmsenin başına vermesin zordur
10 Yorumla
1 yılBunu genelde erkekler yapar 💅
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Hayır onlar gitti genelde 😂
10 Yorumla
1 yılesim Şu an bunu bana yapiyor
17 Yorumla- 1 yıl
Eş de yapmasın bir zahmet ya
- 1 yıl
maalesef
- 1 yıl
Neyi bekliyorsun?
- 1 yıl
anam babam arkamda dursa beklemezdim kimsem yok hic birseyim yok
- 1 yıl
Aslında ihtiyacın yok kimseye.
- 1 yıl
he napacam peki
- 1 yıl
Kendine güvenip bir yol çizeceksin
1 yılOldu
16 Yorumla- 1 yıl
😅😅
- 1 yıl
Ne zorlandıydım be jxjdmxmd
- 1 yıl
Kıyamıyorsun ama kıymak zorundasın :D
- 1 yıl
Yav iyiydi hoştu da o zamanki bana hiç uygun değildi çocuk ndjdmxkd ama hata ettim şimdi çıksa karşıma lezbiyenliği falan unutur nikahı basardım jxjdjxmdmd
- 1 yıl
Son pişmanlıkkkk neye yarar 😃
- 1 yıl
Her şeyiiiiiin bedeli varrrr nxmmxjdmd
Evet😂
11 Yorumla- 1 yıl
Dürüstlük kazanacak dhsj
- Devamını Gör (36)
Devamını Gör(81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hiç birinden ayrılmakta zorlandığınz için kendinizden soğutmaya çalıştığınız oldu mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 