Sevdigim çocuk yüzünden okulumu degiştirdim dogrumu yaptım sizce?

liseye gidiyorum aynı sınıftaydık beni sevmiyor ve sevgilisinden ayrıldı ama onu sevdigini vazgeçmiyecegini paylaştı annemde biliyo okulumu degiştirdim sevgilisini s3vdigi için benim onu sevdigimi bile bile böyle bir şey yaptı dayanamadım okulumu degiştirdim onun ödevlerini performanslarının hepsini ben yaptım sırf beni sevsin diye dualar ettim hala ediyorum ama ondan vazgeçtim gibi bir şey (sizce okulumu degiştirdigimi ögrenince pişman olur mu vicdan azabı çekip bana gelirmi?) lütfen güzel olumlu yorumlarınıza çok ihtiyacım var hepinize teşekkür ediyorum.

Sevdigim çocuk yüzünden okulumu degiştirdim dogrumu yaptım sizce?
Cevapla