Ya cocugum olmazsa rahim bolgeme geldi falan diyordu cani ne kadar acidiysa artik kavgayi durdurmustu.
Bu arada dedikodu herkes yapiyordu bizim sinifta yani o yıllarda bir tek ben degil yani
Bu arada dedikodu herkes yapiyordu bizim sinifta yani o yıllarda bir tek ben degil yani
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence bir şey olmuştur
Ne olmustur? Allah korusun ya
Erkeklere yapiyorsunuz kizlara bari yapmayin yaan😂
Kiz beni fena dovuyordu ya ben nereye teptigime bile bakmadim valla kizin elinde kalcam diye korkuyordum he
Bakamadim
Tam denk getirdin o zaman 🤭
Bide bilmiyordum o zamanlar sanirim tahim bolgesi nerdedir tepince ne olur falan
Rahim*
Sende kizsin bilmen lazim ama jsjsk
Ortaokula gidiyorduk o zamanlar ya bu konular kacinci sinifta isleniyor ki? Ailem anlatmamisti bana
Okulda boyle bir ders gorduysekde o yasa kadar ben o gun devamsizlik yapmis olabilirim ya da derste uyumus falan
Kizlarda bişey olmaz hiç korkma gerçi erkeklerde de bişey olmaz.. sağlam taktik ama 😊
Taktik degildi niyeyim ya valla nereye vurduguma bile bakamadim ki oylesine sıkıstirmisti ki beni koseye
Bu arada ortaokulda bunu bilmemem cok mu tuhaf?
Tuhafmis*
Bilmemek değil ögrenmemek ayip
Normal mi peki onu soruyorum derste falan isleniyor muydu bu konular o yaslarda cidden isleniyorsa da ben o yun yoktum sanirim ondan size soruyorum
Gun *
Ulu orta ki aciklayaym 😊 pp açık benim
Ders konusu sordum sonucta ne olcak
Olsun özel konular sonuçta ama sen bilirsin
evet rahim sarkması olabilir veya yumurtalıkarı iltihap olabilir. keşke öyle yapmasaydın
Kizin elinde kalacagim diye korkuyordum kiz cok kavgaci biri beni tuttu birakmiyordu belki de dove dove oldurecekti beni yani o derece sert dovuyordu ve gozumu korkutmustu
Birde o zamanlar bilmiyordum ki rahim boylesi nerdedir tepince ne olur falan ben kendimi kurtarmaya calisiyordum sadece
sana kabahat bulmadım zaten. başka yere vursaymışsın iyi olurmuş sadece. benim kızkardeşimede öyle bir darbe gelmişti kanaması oldu sonra
Vuracak Başka yer mi bulamadın
Yasim kucuktu bilmiyordum ki boyle bir risk oldugunu hem beni oyle bir sikistirmisti ki nereye vurdugumu goremedim ki tek derdim canimi kurtarmakti o kiz cok kavgaci biri ben orada ona vurmasaydim kafami yere pat kut vurabilirdi de yani begin kanamasindsn gidebilirdim allah korusun onun kavga ederken gozu donerdi
O zamanlar
Bir şey olmamıştır merak etme