7 senelik ilişkim var. Aynı şekilde davranıyorum 6 aydır. Hanım efendinin bu dönem uykusunu alamadığı sürekli işine geç kaldığı saatler. Saat farkından dolayı gece 4 e kruyorum alarmı onu uyandırdıktan sonra tekrar sabah 7 ye alarm kuruyorum. Zaten 3 ten aşağı da uyuyamıyorum :D Saçmalık mı? Belki çoğuna göre öyle. Bana göre karşındakine değer verdiğinin sembolu...
Sevgiliyle/eşle birlikte rahat takılmak ve birbirinden emin olmak daha güzel, en güzeli bana göre.. Çocuksel hareketler bunlar.. Uykumuzu alıp içimizden taştığı zaman mesaj atmanın yerini hiçbir şey alamaz bence.. Kadın da erkek te görev gibi hiçbir şey yapmamalılar birbirlerine.. Hiçbir hareket rutine binmeden, içtenlikle gerçekleşmeli..
Hoş, romantik bir şey gibi duruyor ama anne görevi gibi görevler üstlenmenin ilişkide iyi olmadığı söyleniyor. Daha çok evliler için geçerlidir tabii ama kendi sorumluluklarını kendileri bilmeli. Ancak arada sırada sevgiline yapılmasının bence bi zararı yok hatta tatlı 😇
Enayilik diyorlar bunun için ama neden abes olsun ki. Ana fikir her ne kadar onu uyandırmak olsa da, empati yapınca bu yaptığının ne kadar hoş bir şey olduğunu görürsün.
Uyandığında ilk konuştuğu oluyorsun. Senin sesinle güne başlıyor falan. Tabi herkes düşünmüyor bunları... Biz de enayi gibi bekleyelim sjsnld
Tatlı ve romantik bir hareket olur tabii ama öyle arada bir yapılması daha mantıklı olur. Ha, eğer olur da uyandıran kişi sabah saatlerine kadar ayakta ise o zaman mantıklı olabilir. :D
Bunu ben bir, iki kez kendi arkadaşımda yapmıştım. Daha doğrusu birinde alarm kurmadım. Sınıf arkadaşımdı üniversitede, diğerini hatırlamıyorum ama uyandırdığımı hatırlıyorum. Yani arkadaşımı arıyorsam sevgili için de abes gelmiyor bana.